یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام تزئین اتاق عروس به آن توجه کنید نوع نورپردازی اتاق است که با نورپردازی اصولی و استفاده از لوستر اتاق خواب، می توانید فضای جذابی را ایجاد کنید. همچنین می توانید از چراغ خواب دیواری هم برای نورپردازی اتاق عروس و داماد استفاده کنید، در ادامه به جزئیات نورپردازی و دیزاین اتاق عروس و داماد اشاره می کنیم.

 

استفاده از لوستر عثمانی برای دیزاین اتاق عروس و داماد

یکی از جذاب ترین دیزاین ها برای اتاق عروس و داماد، استفاده از لوستر عثمانی می باشد، این دسته از لوستر ها در طرح و مدل های مختلفی در فروشگاه ما موجود می باشد که می توانید برای چیدمان اتاق عروس و داماد از آن استفاده کنید. استفاده از طلا و نقره در ساخت لوسترهای عثمانی در ایام گذشته بسیار رواج داشت و به عنوان اصلی‌ترین مواد برای ساخت لوستر عثمانی استفاده می شد، اما به دلیل هزینه‌های بالا، لوسترهای فعلی نیز از برنج و بلور تزیینی استفاده می شود.

در لوستر عثمانی از اشکال هندسی متنوع استفاده شده و همینطور با توجه به سلیقه خود، می توانید از طرح های ساده و کلاسیک این لوستر ها استفاده کنید.

لوستر عثمانی در اتاق عروس

آباژور رومیزی اتاق عروس

آباژور رومیزی برای دیزاین اتاق عروس و داماد

اگر قصد دارید که به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن، چیدمان اتاق عروس را انجام دهید، استفاده از آباژور رومیزی انتخاب فوق العاده ای است، آباژور رومیزی در ابعاد و طرح های متنوعی تولید می شود و به همین دلیل بسیاری از عروس و داماد ها، از این اکسسوری برای جذابیت بیشتر اتاق استفاده می کنند، شما می توانید آباژور رومیزی را با جنس های مختلفی مانند برنزی، چوبی، کریستالی و کلاسیک خریداری کنید.

چراغ خواب دیواری برای چیدمان اتاق عروس و داماد

با توجه به علاقه و سلیقه خود، می توانید از چراغ خواب دیواری هم برای چیدمان اتاق عروس استفاده کنید، این نوع از چراغ خواب ها در دو نوع چوبی و فلزی در فروشگاه ما موجود می باشد که بر اساس دکوراسیون اتاق، می توانید بهترین چراغ خواب دیواری را تهیه کنید.

چراغ خواب دیواری اتاق عروس

لوستر اتاق خواب عروس

لوستر اتاق خواب

قطعا یکی از جذاب ترین گزینه ها برای چیدمان اتاق عروس و داماد، استفاده از لوستر های جذاب اتاق خواب است، این نوع از لوستر ها با نورپردازی های مختلف و همینطور طرح های جذابی موجود هستند که می توانید طبق سلیقه خود، بهترین نوع را انتخاب کنید، در هنگام خرید لوستر برای چیدمان اتاق عروس داماد باید به نکاتی از جمله سبک لوستر اتاق خواب، اندازه آویز، محل نصب، و رنگ و جنس لوستر توجه داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. 

منبع