بسیاری از خانم‌های جوان و پرشور دوست دارند که عطر انتخابی آنها، نه تنها نشان‌دهنده استایل و کلاس منحصربه‌فردشان باشد، بلکه بتواند به عنوان یک عطر زنانه برای جذب مردان هم در نظر گرفته شود تا با کمک این عطر، رویای عاشقانه‌ای با شریک زندگی‌شان بسازند! اگر شما هم به این گروه از عطر و ادکلن علاقه دارید، خواندن ادامه این مطلب می‌تواند برای‌تان جالب باشد.
تام فورد ولوت ارکید
قطعا ادکلن زنانه تام فورد ولوت ارکید به عنوان عطر زنانه ای که مردان را جذب میکند، گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای عاشقانه یا مناسبت‌های خاص عاشقانه محسوب می‌شود. این عطر گرم زنانه در سال 2014 توسط کمپانی آمریکایی «تام فورد» به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام قرار گرفت. ولوت ارکید برای خانم‌های جوان یا خانم‌های در ابتدای میانسالی که می‌خواهند به خوبی در جمع‌های رسمی بدرخشند، مناسب است. خانم‌های شیک‌پوش و با استایل کلاسیک می‌توانند از بهترین عطر زنانه از نظر آقایان  برای جذب مردان به عنوان عطر امضای خود در مناسبت‌های رسمی و خاص استفاده کنند. در ولوت ارکید، روایح شیرین، دل‌انگیز، گرم و ماندگاری مانند ترنج، نارنگی ماندارین، عسل، رز، سنبل، نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب‌پرست، ارکیده، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، جیر و بلسان پرویی خودنمایی می‌کنند تا شما با عطری کاملا رسمی مواجه باشید.
ایو سن لورن بلک اوپیوم اینتنس
اوپیوم اینتنس، عطری کاملا اغواکننده است که می‌توان آن را به عنوان عطر جذب کننده مردان در نظر گرفت. طبع گرم، شرقی و وانیلی این عطر فرانسوی باعث شده است که خانم‌های جوان و پرشور از آن برای مناسبت‌های خاص عاشقانه‌شان استفاده کنند. بلک اوپیوم اینتنس در سال 2019 روانه بازار شد و خیلی سریع در گروه عطرهای دل‌فریب جای گرفت. این عطر زنانه برای جذب مردان در نت آغازین خود از رایحه شیک تمشک بویسن در کنار رایحه لاکچری ابسنث استفاده کرده است. در نت میانی این ادکلن دلربا، روایحی همچون یاس، شکوفه پرتقال و قهوه، شامه‌نوازی می‌کنند. نت پایانی هم از ترکیب وانیل، چوب صندل سفید و شیرین بیان تشکیل شده است تا شما در نهایت، عطری با یک شیرینی دلپذیر را در اختیار داشته باشید.
گوچی گیلتی ادو تویلت زنانه
گیلتی پور فم، عطری معتدل، شرقی و گل‌فام است که توسط کمپانی ایتالیایی گوچی و به عنوان یک عطر زنانه که مردان را جذب میکند به بازار عرضه شد. این عطر کاملا لطیف و زنانه، در نت ابتدایی خود روایح دل‌نشینی مانند ترنج، نارنگی ماندارین و فلفل صورتی را جای داده است تا شروعی کاملا معتدل و باوقار داشته باشد. در نت میانی این عطر زنانه برای جذب مردان از ترکیب روایح شمعدانی، یاس، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش استفاده شده است تا شما بتوانید اوج لطافت زنانه را با آن حس کنید. گوچی گیلتی در نت پایانی هم روایح شیکی مانند مشک، کهربا، وانیل و نعناع هندی را در کنار یکدیگر جای داده است تا شما در نهایت با عطری مناسب برای قرارهای خاص عاشقانه یا دوستانه‌تان روبرو باشید.
استی لودر مدرن موس نویت
کمپانی آمریکایی استی لودر در سال 2016 اقدام به عرضه یک عطر زنانه گرم، شرقی و چوبی با نام مدرن موس نویت به بازار کرد. کمی بعد از عرضه این ادکلن به بازار، بسیاری از طرفداران برند استی لودر، این عطر را به عنوان یک ادکلن برای جذب مردان معرفی کردند. این عطر شیک برای استفاده در مناسبت‌های رسمی یا خاص عاشقانه توسط خانم‌های جوان، گزینه بسیار مناسبی است. در نت ابتدایی مدرن موس از ترکیب رایحه نارنگی ماندارین و دارچین چینی استفاده شده است تا نت آغازین، رایحه‌ای بسیار باکلاس را به شما عرضه کند. در نت میانی، قرار گرفتن رایحه یاس در کنار گل آفتاب‌پرست و بابونه، رویایی شگفت‌انگیز را خلق کرده است. نت پایانی هم با قرار دادن روایح دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی و نوع دیگری از کهربا، شیکی این ادکلن برای جذب مردان را به اوج خود رسانده است.