در حال حاضر در حوزه تولید و پخش انواع سیم و کابل برق، عمده‌ای از شرکت‌ها در حال فعالیت هستند که در این بین شرکت سیم و کابل مسین دارای سابقه‌ای بیش از ۲۵ سال است. مواد اولیه از با اهمیت‌ترین و اصلی‌ترین معیارها در خرید سیم و کابل مسین به شمار می‌رود و بر کیفیت کالای نهایی ساخته شده بسیار تأثیر می‌گذارد. پس از آن حضور واحدهای کنترل کیفیت بعد از سخت محصول است که پیش از توزیع محصول تولیدی را با استانداردهای تعریف شده تطابق می‌دهند؛ لازم به ذکر است که یکی از آزمایشگاه‌های پیشرفته در حوزه تولید سیم و کابل برق به شرکت مسین تعلق دارد.

این شرکت بر روی خط تولید محصولات خود انواع کابل‌ها از قبیل کابل جوش، کابل ابزار دقیق، کابل مسلح، کابل‌های با امکان ضد حریق، کابل تک رشته در ابعاد گوناگون حداکثر ۵۰۰*۱، کابل چند رشته همراه با هادی آلومینیومی، کابل آلومینیومی خودنگهدار و کابل‌های سکتور تهیه شده از هادی با جنس آلومینیوم را تولید می‌نماید. نکته حائز اهمیت تولید بیش از ۹ هزار تن مس و آلومینیوم از طریق ابزارآلات و دستگاه‌های به روز توسط این شرکت اشاره داشت که سبب شده تا این کارخانه در گروه بهترین و معتبرترین تولید کنندگان این قسمت از محصولات برقی قرار بگیرد. کارکنان شرکت سیم و کابل مسین پیوسته بر اصول و اهداف ابلاغ شده توسط هیئت مدیره پایبند بوده و یکی از اساسی‌ترین اهداف معین شده کیفیت و کارایی در کنار قیمت مطلوب است تا کلیه این موارد در کنار یکدیگر هدف و مقصود نهایی شرکت مسین یعنی جلب رضایت مشتریان را محقق سازند.

کیفیت محصولات مسین

محصولات مسین دارای کیفت بالا است. باتوجه به اینکه سیم و کابل مسین دارای محصولات متنوع است؛ به صورت مجزا از واحد کنترل کیفیت بهره مند است. با کمک متخصصین و کارشناسان با تجربه محصولات را از نظر تطبیق با استانداردهای ملی و بین المللی مورد سنجش و بررسی قرار می‌دهد، لذا این برند محصولات تولید را در سه مرحله شامل کنترل کیفیت مواد ورودی، کنترل محصولات حین فرآیند تولید و کنترل نهایی، از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می‌دهد. محصولات سیم و کابل مسین؛ محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌کند و در دسترس عموم قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره قبل از خرید انواع محصولات مسین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.