سیم و کابل زاگرس از نظر کیفیت نسبت به سیم و کابل های رقیب خودش بسیار مناسب می باشد و درانواع  سیم و کابل ها حرف اول را می زند . خریداران هنگام خرید باید دقت بسیار بالایی نمایند تا ازاستاندارد های آن سیم و کابل مطمئن شوند تا در اینده باعث ایجاد خسارات زیادی نشود .

چرا باید خریداران نسبت به سیم و کابل دقت زیادی نمایند ؟

طبق تحقیقاتی که توسط سازمان های مختلف کشور شده است اکثر اتش سوزی ها در کشور استفاده و به کار گیری از سیم و کابل می باشد که به شکل تقریبی این تحقیقات و

آمار به بیش از 50 درصد می رسد پس باید در انتخاب سیم و کابل وسواس زیادی به خرج دهیم .

سیم و کابل زاگرس استادارد از نظر قیمت نسبت به  سیم کابل های معمولی قیمت بالا تری دارند ولی سیم و کابل زاگرس استاندارد یه ویژگی خوبی که دارند میزان اتش سوزی را کاهش می دهند و باعث امنیت بیشتر می شوند.

خریداران باید برای خرید سیم و کابل زاگرس از نمایندگی های معتبر این محصول را تهیه کند تا از کیفیت و ضمانت و همچنین قیمت محصول مطمئن شوند . زیرا امروزه افراد زیادی محصولات بی کیفیت را به عنوان محصول استاندارد در کارخانه های بدون نظارت تولید و عرضه می کنند .

قیمت سیم و کابل زاگرس

سیم و کابل زاگرس مانند سایر محصولات دستخوش تغییرات قیمت ارز و دلار می‌شود. قیمت نهایی سیم و کابل زاگرس به پارامترهای مختلفی مثل نوع سیم و کابل، نوع هادی، نوع عایق استفاده شده، نوع روکش، میزان کیفیت ساخت و عملکرد، ساختار داخلی آن‌ها (شیلدار بودن یا نبودن) و… بستگی دارد. به طور کلی چون سیم و کابل‌های این برند بسیار مرغوب و با کیفیت هستندو ایمنی و سلامت یک محیط را به خوبی و به بهترین شکل فراهم می‌کنند، نسبت به بقیه برندها و مدل‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین سعی نمایید قبل از هر چیزی از کیفیت سیم و کابل مطمئن شوید و آن را به درستی بررسی کنید و سپس به قیمت آن برسید.

چون ممکن است که یک فروشنده محصولات فیک و بی‌کیفیت را با قیمت بسیاری بالایی به شما بیاندازد، ولی زمانی که شما از کیفیت و مرغوبیت جنس مطمئن باشید دیگر این اتفاق پیش نمی‌آید. یک خریدار باید حتما سیم و کابل‌های مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کند تا بتواند از محصولات با کیفیت و برتر و قیمت مناسب کالا و خدمات بهتر برخوردار شود. شرکت سیم و کابل زاگرس تولیدات بسیار با کیفیت و خوبی را با قیمت مناسب جهت استفاده در انواع مشاغل به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه می‌کند زیرا تمام استانداردهای جهانی و ملی را جهت تولید سیم و کابل رعایت نموده است.