در خرید هر محصول باید با توجه به ویژگی،مشخصه و نیز کارکرد های مورد نظرمان،و همینطور توجه به مشخصه های محصول، خریدی مناسب انجام داد. ضمن اینکه باید به خرید مناسب و کارامد توجه نمود، باید نگاهی هم به قیمت های مقرون به صرفه داشت. کابل های HDMI،انواع و ویژگی های ساختاری و کیفیتی متفاوتی را دارند که در خرید می بایست بدان توجه نمود که در ادامه به دو نوع استفاده و خرید عمده ی این محصول اشاره خواهیم نمود.

در ارتباط با انواع خرید و کاربرد این کابل، باید اشاره نمود، نسخه استاندارد و اصلی کابل hdmi، (14) میلی متر بوده و به نام(Type A ) معروف است و دارای دو سر نر و نیز مادگی است. به این معنا که کابل ارتباطی میان دستگاه های مختلف می باشد. کابل تایپ A، رایج ترین کابل hdmi بوده که در دستگاه های متنوع کاربرد هایی فراوان دارد. به همین خاطر اگر شما قصد خریدن کابل hdmi برای تلویزیون و کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن و نیز بلو ری را دارید، باید تایپ A خریداری بکنید.

اما دو نوع دیگر کابل HDMI به نام های( Type C) یا (HDMI Mini) و همچنین (Type D) یا (HDMI Micro ” ) وجود داشته که دستگاه های کوچک تر مانند تلفن های هوشمند و نیز تبلت ها از انان استفاده می کنند. با وجود این، این دو نوع کابل hdmi، هیچ کاربردی را در تلویزیون های هوشمند، کامپیوتر و غیره ندارند و می بایست در خرید انان حتما دقت نمود.

 

به منظور کسب اگاهی از اطلاعات تکمیلی در انتخاب و خرید کابل HDMI، به سایت کوشا الکتریک مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از فروشگاه و نیز محصولات اینترنی سایت ما دیدن کرده و از این تجربه ی مطمئن خرید لذت ببرید و با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

مدل استاندارد کابل HDMI، ظاهری ذوزنقه‌ای با 19 پین دارد و می‌توان آن را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف، با طول 1 متر تا 50 متر و بیشتر پیدا کرد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌هایی که در محصولات تولیدشده توسط برندهای مختلف دیده می‌شود، به کیفیت ساخت خود کابل و متریال مورد استفاده از آنها مربوط است؛ بعضی کابل‌ها ظاهری تخت دارند، در حالی که سایرین به صورت کنفی یا حتی پلاستیکی تولید می‌شوند. اگر قصد خرید کابل hdmi را دارید، بهتر است بدانید که عملکرد اکثر کابل‌ها با یکدیگر یکسان بوده و استانداردی که در تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته، بیشترین اهمیت را دارد.

قیمت کابل HDMI

یکی از پررنگ ترین نکات در مورد خرید کابل HDMI، توجه به خصوصیات و ویژگی های محصول و نیز مشخصات فنی ان، و همینطور توجه به نوع رابط و نوع کانکتور ان نوع و کاربری مورد نظر ان است.طول کابل HDMI نیز از دیگر مشخصه های این کابل است که در قیمت گذاری کابل اثر گذار است.

از دیگر موارد اثر گذار در قیمت این کابل، می توان به نوع روکش کابل و کیفیت و وضوح، پشتیبانی از فرمت ها و دیوایس های مختلف، و همینطور نرخ دلار اشاره نمود. همینطور برند های مختلف و کیفیت تولید محصول و طول عمر و کارایی ان، از فاکتورهای دیگر در تعیین قیمت گذاری کابل HDMI هستند. شما می توانید با ارتباط با کارشناسان ما ضمن اطلاع از محصول بهینه و مورد نظرتان، از قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ی ما نیز اگاهی یابید.