قیمت سیم افشان خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد مدتی است که تولید سیم های برق مفتول را از دستور کار خود خارج کرده و فقط به تولید سیم برق های افشان از سایز 1 تا 300 میلی متر مربع می پردازد. در فوق و در سربرگ “سیم تک رشته افشان” مجموعه سیم های برق افشان افشارنژاد خراسان است به همراه قیمت پایه و بدون درصد تخفیف قرارداده شده است. اگر در لیست درخواستی خود عبارت سیم NYMHY خراسان را مشاهده می کنید در این قسمت کلیه این سیم ها قرار داده شده است.

 قیمت کابل افشان سیم و کابل خراسان افشارنژاد

به مجموعه ای از کابل های خراسان گفته می شود که بسیار شبیه به سیم های افشان با از سایز 16 تا 300 هستند. تنها تفاوت کابل های افشان دو روکشه با سیم برق در نوع روکش است که در مقایسه با سیم های افشان، از روکش مقاوم تر و محکم تری به جهت حفاظت از هادی ها استفاده می کنند. در واقع در سیم های برق از یک روکش به جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود اما در کابل افشان دو روکشه از یک عایق و یک روکش در جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود.

قیمت کابل افشان شیلددار خراسان افشارنژاد

هنگامی که کابل برق، در مجاورت با تجهیزاتی باشد که به میدان های مغناطیسی حساسیت داشته باشند، به جهت جلوگیری از القاء میدان های مغناطیسی شرکت های سازنده سیم و کابل از شیلد و فویل بر روی هادی کابل استفاده می کنند تا به وسیله آن از انتقال پارازیت به جریان عبوری از کابل جلوگیری کنند. در لیست قیمت کابل خراسان این محصولات با سربرگ “کابل افشان شیلددار” قرار داده شده اند. این کابل ها بر اساس استاندارد وی دی ای به کابل NYMCY شناخته می شوند.

قیمت کابل کولری خراسان افشارنژاد

کابل های کولری خراسان افشارنژاد به صورت مفتول و با روکش سفید رنگ، مخصوص کولرهای آبی به تولید می رسند. کابل کولری افشارنژاد در دو سایز پنج در یک و نیم (5*1.5) و چهار در یک و نیم (4*1.5) به تولید می رسند.

قیمت کابل مخابراتی خراسان

کابل های مخابراتی خراسان، در این لیست شامل کلیه کابل های قابل ارائه زوجی و آنتن صادراتی تولیدی توسط شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است. در لیست قیمت فوق کابل 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج و 10 زوج تنها کابل های آماده خراسان است که در حلقه های 250 متری و در برخی مدل ها 100 متری و یا قرقره قابل ارائه هستند. کلیه کابل های مخابراتی خراسان از نوع 06 هستند.