سیم و کابل زاگرس مانند سایر محصولات دستخوش تغییرات قیمت ارز و دلار می‌شود. قیمت نهایی سیم و کابل زاگرس به پارامترهای مختلفی مثل نوع سیم و کابل، نوع هادی، نوع عایق استفاده شده، نوع روکش، میزان کیفیت ساخت و عملکرد، ساختار داخلی آن‌ها (شیلدار بودن یا نبودن) و… بستگی دارد. به طور کلی چون سیم و کابل‌های این برند بسیار مرغوب و با کیفیت هستندو ایمنی و سلامت یک محیط را به خوبی و به بهترین شکل فراهم می‌کنند، نسبت به بقیه برندها و مدل‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین سعی نمایید قبل از هر چیزی از کیفیت سیم و کابل مطمئن شوید و آن را به درستی بررسی کنید و سپس به قیمت آن برسید.

چون ممکن است که یک فروشنده محصولات فیک و بی‌کیفیت را با قیمت بسیاری بالایی به شما بیاندازد، ولی زمانی که شما از کیفیت و مرغوبیت جنس مطمئن باشید دیگر این اتفاق پیش نمی‌آید. یک خریدار باید حتما سیم و کابل‌های مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کند تا بتواند از محصولات با کیفیت و برتر و قیمت مناسب کالا و خدمات بهتر برخوردار شود. شرکت سیم و کابل زاگرس تولیدات بسیار با کیفیت و خوبی را با قیمت مناسب جهت استفاده در انواع مشاغل به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه می‌کند زیرا تمام استانداردهای جهانی و ملی را جهت تولید سیم و کابل رعایت نموده است.

همانطور که می‌دانید سیم و کابل زاگرس از تنوع بالایی برخوردار است که جهت خرید هریک از انواع مدل‌های آن باید به نکات زیر توجه لازم شود:

ابعاد و اندازه: در ابعاد و اندازه‌های مختلفی می‌توان سیم و کابل داشت و براساس هر نوع پروژه متناسب با استانداردهای لازم مناسب‌ترین سایزوقطر برگزیده می‌شود.

جنس عایق: هر کابل و سیم براساس کاربردی که دارد دارنده عایق؛ ضد رطوبت، ضد حرارت، ضد حریق و شعله، مقاوم در مقابل جانوران جونده و خوردگی است. پس هنگام خرید سیم و کابل زاگرس به جنس عایق سیم و کابل و شرایط محیطی آن محل توجه ویژه داشته باشید.

نوع سیم و کابل (تخت یا گرد): در مواردی که نیاز است کابل مقاومت بیشتری داشته باشد یا مواردی که وزن بار زیادی قرار است روی کابل قرار گیرد از سیم و کابل تخت بهره می‌گیریم.

جنس هادی: سیم و کابل‌ها بیشتر توسط هادی‌های مسی، آلومینیومی و آلیاژی از آهن، چدن و مس ارائه می‌شود.

افت ولتاژ: با افزایش مسافت مقاومت کاهش می‌یابد و هنگام بهره‌گیری از مدار‌های نسبتا طولانی باید این نکته مورد توجه قرارگیرد. که این موضوع بخصوص جهت تامین برق وسایلی که موتور الکتریکی دارند و جهت تامین برق ساختمان‌های خارجی مهم می‌باشد.