مجموعه سیم و کابل رسانا، تقریبا تمامی طیف‌های سیم‌ها و کابل‌های انتقال جریان و حتی سیم‌های مخابراتی انتقال سیگنال و دیتا را در لیست محصولات تولیدی خود دارد. انواع سیم افشان با سطح مقطع هادی ۷۵/۰ تا ۱۶، کابل افشان دو رشته‌ای با ضخامت‌های مختلف و کابل‌های سه و چهار رشته‌ای مناسب برق سه فاز، انواع کابل کواکسیال، کابل هوایی مخابراتی، کابل زمینی مخابراتی، کابل ابزار دقیق، کابل آرمور، کابل مفتولی، کابل افشان تخت، کابل ضدحریق و کابل شبکه، جزو محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسانا محسوب می‌شوند. هر کدام از این سیم و کابل‌ها کاربرد و مزایای خاص خود را دارند و در نوع خود با بالاترین درجه‌ی کیفی متریال چه از نظر هادی و چه عایق، و بر اساس استانداردها تولید و عرضه می‌شوند.

نمایندگی فروش سیم و کابل رسانا

هر شرکتی برای توزیع و فروش محصولات خود راه و روش‌های خاصی دارند که یکی از آن‌ها فروش از طریق نمایندگی‌های مختلف است. سیم و کابل رسانا از این قضیه مستثنی نیست و برای رساندن محصولات خود به دست مشتریان در اقصی نقاط کشور نمایندگی‌های مختلفی دارد. نمایندگی سیم و کابل رسانا لاله زار محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از شرکت دریافت می‌کند و سپس آن‌ها را با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند.

گفتنی است که نمایندگی کابل رسانا لاله زار از کیفیت محصولات خود مطمئن است و برای آن‌ها ضمانت نامه در نظر گرفته‌اند. نمایندگی کابل رسانا تهران نیاز واقع در لاله زار تهران است البته نمایندگی‌های فروش این سیم و کابل‌ها محدود نیستند. و سعی کنید که به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت بالای سیم و کابل مطمئن شوید. یک نمایندگی کابل رسانا فروشگاه اینترنتی کابل کاشان است که با خرید از آن‌ها می‌توان بهترین محصولات این برند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید. کابل رسانا لاله زار بر حسب استاندارد ساخته شده و می‌توانید در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا

کابل نیمه افشان و مفتولی برند سیم و کابل رسانا دارای هادی از جنس مس آنیل شده است که در کلاس‌های 1 و 2 هستند. عایق در نظر گرفته شده برای کابل‌ها آمیزه‌ای از پی وی سی نوع C است. این دو مدل کابل را می‌توان روی دیوارهای آجری و بتونی، رو یا زیر گچ در محیط‌های مرطوب و یا خشک استفاده کرد.

توجه کنید که این کابل‌ها در بتون‌های فشرده یا مسلح کاربردی ندارند و در تاسیسات خارجی تنها زمانی قابل استفاده هستند که به صورت مستقیم در معرض نور خورشید نباشند. گفتنی است که سایر محصولات این برند کابل کنترل تخت، کابل جوشکاری، کابل خودنگهدار و… هستند. برای اطلاع از قیمت و مشخصات این محصولات می‌توانید به سایت آراسیم مراجعه کنید و بهترین نمونه‌ها را انتخاب کنید.