منشی تلفنی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های یک تلفن بیسیم محسوب می‌شود. بر این اساس و در صورتی که به هر دلیلی نتوانید به یک تماس ورودی پاسخ دهید، دستگاه پیغام مخاطب را ضبط می‌کند. بنابراین در اولین فرصت می‌توانید به پیام ضبط شده گوش داده و در صورت تمایل، به آن جواب دهید.

منظور از آنتن دهی، بیشترین فاصله‌ای است که می‌توانید گوشی بیسیم را از دستگاه پایه فاصله داده و هم‌چنان بدون مشکل، به مکالمه ادامه دهید. خوشبختانه تلفن بیسیم پاناسونیک از نظر برد یا آنتن دهی در میان محصولات هم رده، کاملا بی‌نظیر است. به طور کلی در فضاهای بسته (مانند داخل ساختمان و منازل) تا 50 متر و در محیط‌های باز تا 300 متر، می‌توانید روی آنتن دهی تلفن بیسیم پاناسونیک حساب کنید. 

تلفن بیسیم پاناسونیک با استفاده از باتری کار می‌کند. منظور از شارژدهی، مدت زمانی است که در صورت شارژ کامل باتری، می‌توانید از طریق گوشی بی سیم به مکالمه بپردازید. این زمان در مدل‌های مختلف، کاملا متفاوت است. عوامل زیادی در افزایش یا کاهش شارژدهی یک گوشی بیسیم پاناسونیک تاثیرگذار هستند. به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت باتری‌ها، مهم‌ترین فاکتور در افزایش مدت زمان مکالمه با یک تلفن بیسیم محسوب می‌شود.

آیا بیسیم های پاناسونیک قابلیت استفاده در زمان قطعی برق را دارند؟

بله برخی از مدل های بیسیم های پاناسونیک این قابلیت را دارند به این ترتیب که باید تلفن رو بر روی پایه اصلی قرار داد و بر روی اسپیکر گوشی صحبت نمود. شما کاربران می توانید برای اطلاع از قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک اصل ژاپن به سایت کوشا الکتریک مراجعه کنید.

پس از خرید تلفن جدید چند ساعت شارژ اولیه برای استفاده لازم است؟

با پیشرفته شدن تکنولوژی ساخت باتری دیگر شارژ اولیه دارای اهمیت چندانی نمیباشد اما ما همچنان تاکید داریم برای اولین بار حداقل تلفن را برای 7 ساعت مکرر شارژ نمایید و طی استفاده هم سعی نمایید حتما ماهی یکبار تلفن را به حالت شارژ کاملا خالی درآورید.