شرکت پاناسونیک، مونتاژ محصولات خود را به چند کشور واگذار کرده که بر حسب زمان، این کشورها تغییر پیدا کردند. به طور کل می‌توان یکی از بهترین کشورهایی که محصولات تلفن پاناسونیک را ساخته ژاپن است. کشوری که از هیچ چیزی برای ساخت محصولات کم نمی‌گذارد و همیشه پشتیبان مشتریان بوده است. از این رو قیمت تلفن بیسیم اصل ژاپن نسبت به مدل های ساخت کشورهای دیگر تاحدودی بالاتر نیز هست. حال می‌خواهیم با معرفی تلفن های پاناسونیک اصل ژاپن، شما را در خرید و انتخاب بهتر یاری دهیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما در نمایندگی تلفن پاناسونیک راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشخصات و قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک اصل ژاپن

یکی از کارآمدترین تلفن‌های پاناسونیک که از یک تلفن رومیزی و یک عدد تلفن بیسیم تشکیل شده است. تلفنی ایده‌آل برای منزل یا محل کار شما که تمامی نیازهای شما از یک تلفن را فراهم می‌کند. این محصول با داشتن دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 100 شماره تماس به همراه نام آنها را دارد. باتری قدرتمند این تلفن تا 17 ساعت مکالمه و تا 330 ساعت در حالت استندبای را پشتیبانی می‌کند که در توع خود قابل توجه است. نگران تماس‌های از دست رفته نباشید، چرا که با وجود یک منشی تلفنی 40 دقیقه‌ای، تماس‌گیرندگان به راحتی می‌توانند پیغام خود را بگذارند تا شما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهید.

پاناسونیک پیش از این مدل‌های KX-TG2360JX و KX-TG2361JXB به بازارهای جهانی عرضه کرده بود. با توجه به اینکه این تلفن‌ها فروش خوبی داشتند، تصمیم گرفت مدل KX-TGF320 را با امکانات بیشتر و صدای واضح و شفاف‌تر وارد بازار کند. مدل‌های KX-TG2360JX و KX-TG2361JXB دارای نقاط ضعف مثل کم‌‌بودن صدای تلفن بودند. ولی نقطه قوت آن محصولات داشتن کالر آیدی محصولات بود که فروش این تلفن را بالا برده بود. یکی ازر ویژگی‌های مهم این تلفن داشتن قابلیت روم مانیتورینگ است. به این صورت که والدین می‌خواهند متوجه بیدار شدن نوزاد خود در اتاق خواب شوند. این تلفن با قابلیت روم مانیتورینگ توانسته این مسئله را برطرف و والدین را از بیدار شدن نوزاد مطلع کند. همچنین اگر زمانی برق منزل یا محل کار شما قطع شد، بدانید که این تلفن بدون برق هم کار می‌کند.

فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر بسیاری وجود دارد که انواع محصولات پاناسونیک را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید تلفن پاناسونیک بی‌ سیم اصل به نمایندگی‌های این برند مراجعه کنید. کوشا الکتریک از جمله فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که تمامی‌محصولات برند پاناسونیک اصل را به همراه گارانتی ارائه می‌دهد. این فروشگاه دسترسی  تحویل سریع را فراهم نموده است و با کاهش اتلافی وقت می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

  • قابلیت مسدود کردن تماس
  • دارای ساعت با زنگ هشدار پیشرفته
  • قابلیت افزایش تعداد گوشی‌ها تا 6 عدد
  • سیستم صدای اکولایزر