یکی از مهم ترین مزایای تولیدات شرکت کابل البرز برخورداری از محصولات ایمن می باشد. این محصولات تست های مختلفی را در آزمایشگاه های معتبر در کشورهایی مانند ایتالیا و هلند پشت سر گذاشته اند. برای همین از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

انواع تولیدات سیم و کابل البرز الکتریک نور (لینکو)

در حال حاضر امکان خرید طیف گسترده ای از انواع سیم و کابل از محصولات این شرکت وجود دارد که امکان برآورده کردن نیاز بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان، صنایع انتقال قدرت و سایر صنایع را دارد.

لازم به ذکر است کاربران محترم امکان آگاهی از قیمت سیم و کابل البرز از لیست بالا و یا تماس با ما را خواهند داشت. کارشناسان فروشگاه سیم و کابل تهران نیز اماده هستند اطلاعات بیشتری در مورد قیمت این محصولات در اختیار شما قرار دهند.

کابل مخابراتی

کابل هایی که در صنایع مخابراتی و به منظور انتقال داده استفاده می شوند، با کابل هایی که به منظور انتقال انرژی الکتریکی کاربرد دارند تفاوت دارند.

به همین دلیل در صورت نیاز به خرید سیم و کابل برای کاربردهای مخابراتی، امکان انتخاب آن ها را با توجه به تنوع محصولات این شرکت خواهید داشت. لازم به ذکر است قیمت سیم و کابل البرز برای کاربردهای مخابراتی در صورت موجود بودن در منوی قیمت محصولات قابل مشاهده است.

کابل ابزار دقیق

کاربردهای ابزار دقیق جزو کاربردهای حساسی هستند که نیاز به استفاده از سیم و کابل با مشخصات خاص به منظور انتقال سیگنال های الکتریکی دارند. با توجه به تقاضای موجود در این بخش، شرکت کابل البرز تلاش کرده است این محصولات را برای کاربردهای ابزار دقیق تولید و به بازار داخلی کشور عرضه کند.

کابل کنترل

اتوماسیون و کنترل ماشین آلات مختلف نیاز به استفاده از تجهیزات متعددی دارد که از جمله آن ها کابل های کنترلی می باشند. کیفیت ساخت کابل های کنترلی در بهینه سازی عملکرد اتوماسیون ماشین آلات تاثیر بسزایی دارد.

کابل خودنگهدار

این دسته از کابل ها به دلیل خودنگهدار بودن دارای کاربرد خاص خود هستند. برای همین شرکت کابل البرز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در بازار که قصد رفع نیاز صنایع داخلی به این محصولات را دارد،  اقدام به تولید و عرضه آن ها به بازار کرده است.

کابل تک رشته ای

کابل های برق تک هسته ای که توسط شرکت کابل البرز به بازار عرضه می شود دارای پوشش های مختلف از جنس پی وی سی، پی ای و XLPE هستند. به همین دلیل باید در زمان انتخا سیم و کابل توجه ویژه به نوع روکش این کابل ها داشته باشید.

کابل چند رشته ای

این کابل ها دارای روکش هایی از جنس مواد ذکر شده برای روکش کابل های تک هسته ای می باشند. با این وجود دارای چند هسته هستند که کاربرد آن ها را متمایز می کند.

کابل ولتاژ متوسط

در صورت نیاز به سیم و کابل ولتاژ متوسط (تا ولتاژ 33 ولت) که دارای گواهینامه تایپ تست از آزمایشگاه های کشور ایتالیا و KEMA هلند هستند، می توانید این کابل ها را از ولتاز 10 کیلوولت تا ولتاژهای بالاتر از بین محصولات شرکت کابل البرز خریداری کنید.

سیم و کابل غلاف سربی

این محصولات دارای غلاف سرب هستند. برای همین شاید تقاضا برای آن ها محدود به کاربردهای خاص باشد.

سایر انواع سیم و کابل البرز

  • کابل های مقاوم در برابر آتش و حرارت
  • کابل های بدون هالوژن کم دود
  • کابل های قدرت مسلح
  • کابل های قدرت غیر مسلح

به موارد لیست شده در بالا باید انواع کابل فشار قوی از جنس مس و آلومینیوم را اضافه کرد. این محصولات تا ولتاژ 132 کیلوولت و تا سطح مقطع 1200 میلی متر توسط شرکت کابل البرز تولید شده و در بازار به فروش می رسند.

تقاضا برای خرید سیم و کابل البرز

تنوع بالای محصولات شرکت کابل البرز که در بخش های قبل به آن اشاره شد، باعث شده است که تامین کابل پروژه های بسیار مهم ملی توسط این شرکت انجام شود. از جمله می توان به کابل مورد نیاز برای پروژه های بزرگ در صنایع نفت و گاز اشاره کرد. البته به طور حتم بالاترین تقاضا برای محصولات سیم و کابل البرز مربوط به شبکه توزیع انرژی و برق و در صنعت ساختمان است.