باتوجه به حفاظت و ایمنی ساختمان‌های موجود و اهمیت استانداردهای ساخت و ساز، استفاده از سیستم‌های چاه ارت یا ارتینگ یک نیاز اساسی است. آن‌ها در حال حاضر در ساختمان‌هایی که می‌توان چاه ارت را حفاری کرد و برای محافظت در برابر شوک الکتریکی و آتش سوزی اجرا کرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از چاه ارت جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان در اثر رعد و برق و رعد و برق است. رعد و برق و رعد و برق به دلیل ولتاژ اضافه‌ای که ایجاد می‌کنند، خطرات بالقوه‌ای را ایجاد می‌کنند که بر افراد، وسایل برقی و سیم کشی ساختمان تأثیر می‌گذارد. با استفاده از چاه ارت می‌توان از این امر جلوگیری کرد. تجهیزات چاه ارت شامل:
🔶 صفحه مسی
یک صفحه مسی به صورت عمودی در پایین چاه که سیم مسی متصل است استفاده می‌شود.
🔶 سیم مسی
از سیم مسی با رسانایی قوی استفاده می‌کند؛ بنابراین، این انتقال سریع است.
🔶 میله مسی
به جای صفحه مسی از میله مسی استفاده می‌شود. در محیط‌هایی که حفاری مشکل است از میله‌های مسی با ساختاری استفاده می‌کنیم که ضربه زدن به زمین را آسان می‌کند.
🔶 بنتونیت
بنتونیت ترکیبی از زغال سنگ و نمک است که به عنوان پرکننده چاه ارت برای پر کردن حفره‌ها و حفره‌های اطراف میله زمین استفاده می‌شود.
🔶 شینه ارت
برای اتصال چاه ارت به منظور عبور جریان از قسمت‌های مختلف پانل استفاده می‌شود.
🔶 کابلش
این ابزار برای اتصال کابل به بقیه قسمت‌های چاه ارت استفاده می‌شود.
🔶 جوش
جوشکاری قطعه‌ای است که برای اتصال سیم مسی به صفحه استفاده می‌شود.
🔶 مواد یا ژل کاهنده مقاومت زمین
این ماده داخل چاه ارت ریخته می‌شود که رسانایی بالایی دارد و باعث کاهش مقاومت الکتریکی زمین و افزایش راندمان سیستم ارت می‌شود.
خرید تجهیزات چاه ارت
خرید انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است، امروزه باتوجه‌ به نوسانات و جریان‌های خطا و قطعی وصلی‌های مکرر برق باعث شده تا افراد به فکر ایجاد یک سیستم ارت بیفتند که در خرید لوازم آنها باید دقت کافی بکنیم.

ما فروش انواع تجهیزات و ابزارهای چاه ارت شامل انواع صفحه مسی در ضخامت‌های مختلف، میله ارت، موادکاهنده، صاعقه‌گیر، قالب کدولد، سیم ارت روکش‌دار و بدون روکش، انواع کلمپ و …را برعهده داریم.

کلیه تجهیزات و ابزارهایی که توسط ما ارائه می‌شوند از بهترین جنس و با کیفیت اصلی می‌باشند و اکثر محصولات با گارانتی ارائه می‌گردند. شما برای خرید هرکدام از تجهیزات سیستم ارت به طور تخصصی و فنی می‌توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروش انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه انجام می‌گیرد و شما می‌توانید برای خرید انواع ابزارها و امکانات چاه‌های ارت و لوازم موردنیاز سیستم ارتینگ و مشاوره درباره هرکدام از محصولات با کارشناسان ما صحبت نمایید.

برای خرید تجهیزات چاه‌های ارت پیشنهاد می‌کنیم که از مواد درجه‌یک استفاده نموده و شاید کمی گران به نظر برسد ولی قطعاً هزینه‌های اضافی را نخواهید پرداخت. تجهیزاتی که در چاه ارت بکار می‌رود یکی از عناصر اصلی چاه‌های ارت به شمار می‌رود و قطعاً عمق چاه و میزان مقاومت آنها گاهی متفاوت است.

ما در زمینه فروش انواع محصولات چاه ارت سال‌ها سوابق درخشان کسب کرده‌ایم و برای خرید و استعلام قیمت می‌توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. در زمان خرید چنین محصولاتی باید به عمر کافی کالاها، سالم بودن، گارانتی، کیفیت ساخت عالی و جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
نقش چاه ارت
در این دوره داشتن سیستم ارتینگ یا چاه‌های ارت در زمین بسیار ضروری بوده و قطعاً هر ساختمان و صنایع باید به این تجهیز باشند. حتماً با سیستم‌های صاعقه‌گیر و چاه ارت آشنایی دارید و نقش چاه ارت بسیار در جامعه ضروری است.

در اجرای چنین سیستمی باید تجهیزاتی نظیر صفحات و سیم‌های مسی، میله مسی، کلمپ سیم ارت و … را در اختیار داشته باشیم.

چاه ارت در واقع یک چاله یا گودالی است که به‌صورت عمودی درون زمین ایجاد می‌شود و عمق آن معمولاً تا جایی است که به خاک مرطوب برسند و در داخل آن حفره نیز یک صفحه مسی که یک سیم مسی به آن جوش‌خورده است اتصال داده می‌شود.

نقش چاه‌های ارت و سیستم‌های ارتینگ در جامعه بسیار مهم است و در زمانی که دستگاه‌ها و وسایل الکترونیکی شما به سیستم چاه ارت وصل گردند، به طور کاملاً اتفاقی با بدنه دستگاه تماس ایجاد نموده و جریان شکل می‌گیرد و در سطح‌های دستگاه برقی شما می‌توانید از خطرات برق‌گرفتگی و مرگ‌ومیر انسان‌ها جلوگیری نمایید.

سیستم ارت باعث کاهش خطرات جریان برق می‌شود. اگر شما از سیستم ارت استفاده بکنید قطعاً باعث حفظ جان انسان‌ها و رعایت نکات ایمنی، حفظ وسایل برقی و تجهیزات الکتریکی و جلوگیری از خرابی آنها، حذف کردن ولتاژهای مازاد، جلوگیری از ولتاژ تماس، شرایط ایده‌آل کار می‌گردد.

از آنجایی‌که مقاومت الکتریکی هادی فلزی در سیستم‌های ارت بسیار پایین‌تر از بدن انسان بوده، جریان الکتریکی نیز از هادی فلزی عبور نموده و در این حالت جریان‌های عبوری از بدن جانداران از حد مجاز پایین‌تر است و خطرات را فوق‌العاده کم می‌کند و اصلاً تهدیدی به‌حساب نمی‌آید.

نقش چاه ارت، انتقال شدت جریان به زمین می‌باشد. در این نوع سیستم‌ها، ولتاژ الکتریسیته توسط دو سیم مسی به صفحه قرار دارند و در چاه انتقال پیدا می‌کنند.