عمده محصولات سیمکان شامل دو گروه اصلی سیم و کابل هستند که بسته به انواع کارکرد و نوع مصرف خود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. سیم‌های سیمکان برای انتقال جریان الکتریکی به مصرف کننده‌های مختلف، انتقال سیگنال صوتی و تصویری، ارتباط بین وسایل الکتریکی در داخل تابلوها و مدارهای فرمان و همچنین ارتباط بین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که گروه صنعتی سیمکان این سیم‌ها را به صورت انواع مدل‌های افشان یا رشته‌ای و همچنین مفتولی تولید می‌کند. از این رو هر کدام از انواع مختلف این سیم‌های تولیدی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

کابل‌ سیمکان نیز اغلب در قالب کابل‌های صنعتی در انواع مختلف افشان، مفتولی، زمینی، هوایی، ارت، کابل دو یا چند روکش‌دار، کابل شبکه، کابل‌های مخصوص خطوط تلفن، کابل کواکسیال، کابل زره‌دار، کابل‌های فشار ضعیف و قوی، کابل‌های مفتولی با مقطع غیر دایروی، کابل ابزار دقیق، کابل مخابراتی، کابل کنترل و کابل آلومینیومی تولید می‌شوند که این کابل‌ها هم به دلیل نوع تفاوت کاربری خود؛ هر کدام دارای قیمت‌های مخصوص خود هستند. از این رو برای اطلاع از لیست قیمت انواع محصولات سیم و کابل سیمکان؛ پس از انتخاب محصول مورد نظر خود؛ می‌توانید با شرکت کابل کاشان نمایندگی فروش رسمی و قانونی گروه صنعتی سیمکان تماس گرفته و از قیمت دقیق محصولات مورد نظر خود مطمئن شوید.

فروشگاه کابل کاشان دارای نمایندگی برند گروه صنعتی سیمکان است. این نمایندگی محصولات سیمکان اعم از کابل و سیم سیمکان؛ را به صورت اورجینال، با قیمت بسیار مناسب و حتی زیر قیمت کارخانه سیمکان از طریق مستقیم و بدون واسطه می‌تواند به مشتریان خود عرضه کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که کابل کاشان برای نمایندگی محصولات سیمکان دارد؛ این است که این محصولات از کیفیت بسیار بالایی در بین محصولات داخلی برخوردار هستند و تحت استانداردهای داخلی و بین المللی تولید می‌شوند؛ همچنین مراحل تست فنی را در آزمایشگاه‌های کنترل دقیق با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. محصولات سیم و کابل سیمکان در نمایندگی کابل کاشان دارای گواهی نامه‌های تست فنی، اعتبار نامه‌های سازمان استاندارد و وزارت صنعت و معدن، دیتاشیت‌ها و اطلاعات فنی هستند. بر این اساس در صورت داشتن هر گونه پرسش یا نیاز به مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق محصولات می‌توانید با مشاوران ما در شرکت کابل کاشان؛ از طریق شماره‌های تماس مندرج در تارنمای این شرکت تماس حاصل نمایید.