بهترین عطرهای ترش زنانه کدامند؟ برای خرید بهترین ادکلن های ترش زنانه به دنبال کدام برندها باشیم؟ اگر شما هم طرفدار عطرهای ترش هستید، احتمالا چنین سؤالی به‌سراغ‌تان آمده است؛ تشخیص رایحه ترش در عطر و ادکلن‌ها سخت بوده و علاوه بر آن جداسازی و دسته‌بندی عطرها هم براساس طعم و رایحه، کار چندان راحتی نیست. در نتیجه خرید عطر و ادکلن‌های با بوی ترش کار دشواری خواهد بود. تشخیص رایحه به قدرت مشام افراد بستگی دارد و البته غالبا بوی ترش در عطرها نیز خیلی قابل تشخیص نیست. اگر قصد خرید عطر زنانه دارید و می‌خواهید حتما رایحه آن ترش باشد، در ادامه می‌خواهیم چند مدل از بهترین عطر و ادکلن های ترش زنانه را به شما معرفی کنیم. این‌گونه کار شما در هنگام انتخاب بسیار راحت‌تر می‌شود.
معرفی بهترین ادکلن زنانه ترش
رایحه ترش به کاررفته در عطرها معمولا از مرکبات، میوه‌ها و سبزیجات گرفته می‌شود. به خاطر مولکول‌های بسیار سبک این دسته از نت‌ها، آن‌ها ماندگاری خیلی زیادی ندارند. پس برای تأمین ماندگاری و پخش بوی بهتر، کمپانی‌های تولید کننده عطر مجبورند از سایر نت‌ها با رایحه‌ای محکم‌تر و سنگین‌تر استفاده کنند. به خاطر همین است که وقتی عطر ترشی را بو می‌کنید در ابتدای راه طعم ترش آن را متوجه می‌شوید اما رفته رفته کم کم این بو به شیرینی ختم می‌شود.

برای تشخیص عطر ترش می‌توانیم این راهنمایی را برای شما داشته باشیم که عطرهایی با نت غالب مرکبات، بهتر می‌توانند حس طعم ترش را ایجاد کنند. عطرهای ترش معمولا خنک‌اند که در نتیجه برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان مناسب‌تر هستند. در ادامه چند مدل از بهترین عطرهای ترش زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد:
ادو پرفیوم زنانه زرژوف مدل Gran Ballo
اولین عطر ترش زنانه این فهرست، ادو پرفیوم زنانه زرژوف مدل Gran Ballo است که دارای رایحه شرقی و خنک بوده و ساختار آن از گل، میوه، گیاهان معطر و وانیل تشکیل شده است. این عطر از برند سلطنتی، سرشناس و مطرح کازاموراتی زرژاف است که در سال 2013 میلادی در کشور ایتالیا ساخته شد. از ویژگی‌های ادو پرفیوم زنانه کازاموراتی گران بالو زرجوف می‌توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:

نوع رایحه: شرقی و خنک
دارای رایحه‌ای ترش و شیرین
ساختار رایحه متشکل از بوی گل، میوه، گیاهان معطر و وانیل
نت آغازی: کارامل
نت میانی: یاسمن و پیچ امین‌الدوله
نت پایانی: وانیل، کهربا
دارای حجم 100 میلی‌لیتر
ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Aventus
اگر اهل خرید عطرهای معروف باشید حتما نام برند کرید (Creed) که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده عطر است را شنیده‌اید. ادو پرفیوم زنانه اونتوس کرید یکی از محصولات خوب این برند فرانسوی است. ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Aventus در سال 2016 میلادی در کشور فرانسه تولید و روانه بازار شد. این عطر ترش و شیرین زنانه، بوی بسیار خاصی دارد و شما را پر از انرژی خواهد کرد. عطر زنانه اونتوس کرید ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و در صورت استفاده از آن، بدون شک عطر محبوبتان خواهد شد. ویژگی‌های خاص ادو پرفیوم زنانه اونتوس کرید عبارتند از:

دارای رایحه‌ای خنک، ترش و شیرین
ساختار رایحه متشکل از بوی میوه، گیاهان معطر، ادویه و چوب
مناسب برای استفاده در همه‌ی فصول سال
دارای حجم 75 میل‌لیتر
ماندگاری بالا
پخش بوی قوی
ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل Miracle
لانکومLancome  برند بعدی است که می‌خواهیم در مورد یکی از محصولات آن به نام ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل Miracle صحبت کنیم. این عطر از برند لانکوم، بوی معتدل و ترش و شیرینی دارد که با رایحه‌ی خوش، تا مدت‌های زیادی عطر محبوب شما خواهد شد. رایحه‌ی برگرفته از گل این عطر برای استفاده در همه فصول مناسب است و باعث خاطره انگیز شدن شب‌های شما می‌شود. نکته جالبی‌ که در مورد این عطر باید شما بگوییم، این است که کمپین تبلیغاتی عطر میراکل لانکوم با حضور بازیگر مشهور «اما تورمن» Uma Turman انجام شد و همین مسئله، باعث بالا رفتن فروش و افزایش محبوبیت Miracle شد. ویژگی‌ها و نت‌های به‌کاررفته در این عطرعبارتند از:

دارای رایحه‌ای معتدل و ترش و شیرین
ساختار رایحه تشکیل شده از بوی گل
نت‌های اولیه: ترکیبی از رایحه فریزیا و سرخالو
نت‌های میانی: تشکیل شده از بوی زنجبیل، پرتقال ماندارین، فلفل، مگنولیا و یاسمنبا
نت‌های پایانی: ترکیبی از رایحه عنبر، مشک و یاسمن
مناسب برای استفاده در تمام فصول سال
دارای حجم 100 میلی‌لیتر
دارای طراحی شیشه ساده و شیک