زندگی در شرایط ایمن و به دور از خطر سرقت یکی از نیازهای انسان است و تمام تلاش دستگاه ها و تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر اماکن در جهت رفع این نیاز است. دزدگیر یکی از تجهیزات ایمنی اولیه و بسیار کاربردی است که ایمنی را برای شما فراهم می کند و خطر سرقت را از بین می برد. می توانید این ابزار را در مکان هایی مانند خانه و ویلا، محل کار و فروشگاه نصب کنید و حتی زمانی که از آنجا دور هستید، خیالتان راحت باشد که زنگ هشدار مراقب تمام خطرات احتمالی است. این دستگاه اعتماد به نفس و آرامش شما را افزایش می دهد و شرایطی را برای زندگی راحت تری فراهم می کند.

انواع دزدگیر
دزدگیر دارای مدل های بسیار متنوع و قیمت های متنوع می باشد که می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود محصولی مناسب خریداری نمایید. در ادامه می توانید با چند مدل از این محصول آشنا شوید. دزدگیر ساده یکی از مدل های موجود است که قیمت پایین تری نسبت به دزدگیر تصویری دارد. شما می توانید این محصول را به راحتی در مکان های مورد نظر نصب کرده و از خطرات دور بمانید. ابزار مورد نظر می تواند حرکت اجسام را تشخیص دهد و در صورت عدم حضور شما در صورت هرگونه حرکتی به آن اطلاع دهد. این دستگاه دارای یک آژیر برای اطلاع رسانی است که به صدا در می آید و در صورت تشخیص حرکت به شما اطلاع می دهد. این دستگاه با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص شده را از وقوع یک سرقت مطلع می کند و قبل از وقوع حادثه خطر را برطرف می کند.
هشدار تصویری پیشرفته تر است و برای مکان های مهم مانند بانک ها نیز استفاده می شود. این دستگاه دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیقی است که به شما امکان نظارت بر مکان مورد نظر را می دهد و می توانید با استفاده از تلفن همراه خود آن را رصد کرده و از حرکات مشکوک مطلع شوید. دوربین این محصول دارای دید 360 درجه و قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی می باشد. از این طریق می توانید به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و برخی از مدل ها دارای برق اضطراری می باشد.
برخی از مدل ها دارای تشخیص دود و تشخیص حرکت به طور همزمان هستند. به این ترتیب می توانید به سرعت متوجه دود یا آتش سوزی شوید و از آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای چندگانه شما را برآورده می کند و محیطی امن به دور از هرگونه خطر ایجاد می کند تا بتوانید با خیالی آسوده زندگی کنید.

برندهای تولید کننده دزدگیر
از بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم های امنیتی فعال هستند می توان به کلاسیک، فایروال، جی ام کی، آنیک، پارادوکس و گپ اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی بوده و محصولات متنوعی را برای نیازهای مختلف تولید کرده اند.