سینی کابل دارای انواع مختلفی است Cable tray که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می باشند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سینی کابل گالوانیزه یکی از محبوب ترین انواع سینی کابل است که در آن از روکش گالوانیزه استفاده می شود. استفاده از روکش های گالوانیزه برای سینی های کابل باعث می شود تا هزینه ساخت آنها کاهش پیدا کند.
در نتیجه شما بتوانید با هزینه بسیار کمتری اقدام به خرید این سینی ها کنید. یکی از ویژگی های بسیار مهمی که روکش های گالوانیزه دارند این است که خودترمیم هستند و در نتیجه احتمال آسیب رسیدن به آنها بسیار کم است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این سینی ها را داشته باشید می توانید با خیالی راحت درباره مقاومت و ماندگاری آنها خرید خود را انجام دهید.
از دیگر مزیت های استفاده از این سینی ها این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند و در نتیجه در محیط های مرطوب نیز به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سینی کابل گالوانیزه را دارید حتما از بخش محصولات وب سایت ما نیز دیدن کنید. سینی های کابل به صورت جایگزین برای سیم کشی های باز یا سیم کشی لوله های برق به کار می روند.
پشتیبانی سینی کابل
خطوط برق ولتاژ بالا (High Voltage)
کابل های توزیع برق
سیم کشی سیستم های کنترلی حساس و ظریف
سیم کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی
کابل های نوری (فیبر نوری)
همانطور که در قسمت ابتدایی بخش فروشگاه سینی کابل تک سینی کابل مشاهده کردید، شرکت ما یکی از معدود فروشگاه‌هایی می‌باشد که دارای انواع و اقسام سینی‌ کابل است. اگر شما قصد خرید و یا بررسی قیمت‌های انواع سینی برق و محافظ کابل را دارید سایت تک سینی کابل بهترین انتخاب برای شما هم وطنان عزیز به حساب می‌آید. علاوه بر نکات ذکر شده لازم هست تا بدانید که مجموعه ما بزرگترین و کامل ترین تولید کننده انواع تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی صنایع ساختمان سازی می‌باشد. ساپورت‌های تاسیساتی، لوله فلکسی، نردبان کابل، تبدیل سینی کابل گالوانیزه و … قسمتی از محصولات ما هستند که با مراجعه به بخش ابتدایی سایت قادر به مشاهده تمامی آن‌ها خواهید بود.
قیمت نگهدارنده کابل
سینی‌های کابل یا cable tray در دسته بندی محصولاتی قرار می‌گیرند که شامل تنوع بسیار زیادی می‌شوند. دلیلی این تنوع و گوناگونی کاربردهای مختلف هر یک از آن‌ها می‌باشد. برای مثال یک از معروف ترین نوع آن سینی کابل گالوانیزه است که به علت جنس منحصر به فرد خود خواهوان زیادی دارد. همچنین کالای مد نظر با اسامی دیگری چون سینی برق یا محافظ کابل شناخته می‌شود که همین مورد بر اهمیت استفاه از آن می‌افزاید. به علت وجود نوسانات قیمت در بازار ما از ارائه دقیق قیمت به شما همراهان گرامی معذور هستیم و اگر قصد خرید از فروشگاه و سایت اینترنتی ما را دارید، می‌توانید با بخش فروش تماس گرفته و خرید خود را نهایی نمایید.
در هنگام تولید و ساخت انواع سینی کابل، قوانین، مقررات و استانداردهایی وجود دارد که تحت عنوان استاندار NCE از آن یاد می‌شود. به طور کلی این محصول متشکل از چندیدن قسمت و بخش بوده که با در کنار هم قرار گرفتن این بخش‌ها مجموعه‌ای را می‌سازند که به آن cable tray یا “سینی کابل” گفته می‌شود. هدف از تولید این ابزار ساخت قطعه‌ای می‌باشد تا بتواند کابل‌ها و سیم کشی‌هایی در حجم عظیم و صنعتی را به محل مناسب هدایت کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که وظیفه این محصول فلزی حفظ، نگهداری و انتقال دقیق کابل‌ها می‌باشد که در صنایع زیادی از خود کاربرد وسیعی نشان داده اند. همین موارد باعث می‌شود تا قیمت سینی های کابل از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر کتفاوت باشد.
خرید انواع سینی
با توجه به این موضوع که سینی‌های کابل باید توانایی قرار گرفتن در هر حوزه‌ای را داشته باشند، انواع مختلفی از این ابزار ساخته شده است. یکی از نکاتی که در هنگام خرید سینی کابل باید به آن توجه کنید قیمت می‌باشد اما موارد دیگه ای نیز مثل طول، سختی، جنس و … دخیل هستند که لازم هست تا به آن‌ها توجه شود. برای مثال یک نوع از این قطعه در سایت‌ها با سیتم پشتیبانی مورد استفاده می‌گیرد و باید به شکلی طراحی شده باشد که توانایی محافظت از کابل‌ها و سیستم‌های ولتاژ پایین را داشته باشد. با این وجود زمانی که قصد خرید سینی کابل را دارید این نکته حائز اهمیت است که جنس آن از چه فلز یا آلیاژی باشد. به این دلیل که این قطعات با توجه به جنسشان از خود میزان انبساط و انقباض متفاوتی را نشان می‌دهند و همین مورد در چگونگی خریدشان بسیار تاثیر گذار است.
اگر هنوز نمی‌دانید که کدام سینی کابل برای کسب و کار یا ساختمان شما مناسب است؛ مثلا بهتر است از سینی کابل گالوانیزه استفاده کنید یا “سینی کابل مشبک” یا نردبان کابل، نگران هیچ چیزی نباشید! مرکز مشاوره فروشگاهاینترنتی به صورت ۲۴ ساعته در در تملمی ایام در خدمت شما همکاران و مخاطبان عزیز است تا شما را به صورت کاملا تخصصی و رایگان راهنمایی کند. ما در فروشگاه خود همه شرایط را مهیا کرده‌ایم تا همه کاربران، چه مبتدی و چه متخصص، نهایت استفاده را از خدمات ارائه شده داشته باشند. همچنین خدمات پس از فروش ما یکی دیگر از مزیت‌هایی است که به بازدید کنندگان از سایت ارائه می‌شود تا در صورت هر گونه نارضایتی، محصول فروخته شده قابلیت مرجوعی را داشته باشد.
جنس فلزات
معمولا از متریال های مختلفی برای تولید سینی کابل استفاده می‌شود ولی اکثر متریال‌هایی که برای انجام این کار استفاده می‌شوند معمولا فلزهایی هستند که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. فولاد یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه‌ای است که برای ساخت سینی کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید فولاد دارای مقاومت بسیار زیادی است و به همین علت نیز می‌تواند به راحتی از کابل‌ها محافظت کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از فولاد برای ساخت سینی کابل این است که می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و در عین‌حال مقاومت ‌و‌ استقامت مکانیکی بالایی دارد. بنابراین می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تولید این محصولات باشد.
استیل یکی دیگر از مواد اولیه‌ای است که برای تولید و ساخت انواع سینی کابل استفاده می‌شود. استیل در واقع همان فولاد ضدزنگ است که مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی دارد و در نتیجه به‌راحتی می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کرد. مقاومت بسیار بالا در برابر خم‌شدن یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم سینی کابل استیل است، این سینی‌های کابل در برابر حرارت و دمای بالا نیز مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین علت نیز سینی‌های کابلی که با استفاده از استیل تولید می‌شوند معمولا طرفداران زیادی دارند.
آلومینیوم نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های ایده‌آل برای ساخت سینی کابل به شمار بیاید. در محیط‌هایی که احتمال خوردگی بالا است استفاده کردن از سینی‌های کابلی که از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. آلومینیوم می‌تواند کاربردهای دریایی نیز داشته باشد و در برق کشی‌های دریایی می‌توان به راحتی از سینی کابل آلومینیومی استفاده کرد.
یکی از نکات مهمی که باید درباره سینی‌های کابل آلومینیومی بدانید این است که این سینی‌ها قابلیت خودترمیمی دارند و به همین علت نیز امکان آسیب رسیدن به آنها بسیار کاهش پیدا می‌کند و استفاده کردن از آنها بسیار مفید خواهد بود.
سینی کابل پی وی سی
سینی کابل پی وی سی یکی از جدیدترین و بهترین انواع سینی های کابل می باشد که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای زیادی نیز دارد. این سینی های کابل در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود و در نتیجه شما می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از اندازه ها و ابعاد آن را خریداری کنید.
درب های قفل شو این محصول به راحتی باز نمی شوند و در نتیجه شرایط ایمن تری را برای استفاده شما فراهم می کنند تا بتوانید به سادگی از سینی های کابل پی وی سی استفاده کنید. غیر قابل احتراق بودن یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده سینی کابل پی وی سی می باشد که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.
از جمله دیگر ویژگی ها و مزایایی که این نوع از سینی های کابل به شما ارائه می دهند می توان به مواردی مانند نارسانا بودن، ساخت طبق استانداردهای جهانی، طول عمر بسیار زیاد نسبت به سایر محصولات مشابه دیگر، مقاومت بالا در برابر اشعه های خورشید و … اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها و مزایای باعث شده اند تا سینی کابل پی وی سی تبدیل به یک محصول فوق العاده برای خرید شود.
یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره این محصول به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این سینی های کابل کمی بالاتر از سایر محصولات است ولی از آن جایی که کیفیت و طول عمر فوق العاده بالایی دارد باعث می شود تا همواره یک گزینه اقتصادی تر برای خرید سینی کابل به شمار بیاید.
اتصالات مورد نیاز
یکی از مهمترین بخش های سینی کابل مربوط به اتصالات آن است. اتصالات سینی کابل در واقع برای نصب سینی های کابل به یکدیگر و یا نصب سینی های کابل به دیوار و یا سقف مورد استفاده قرار می گیرد و به همین علت نیز از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد.
فرض کنید که شما قصد دارد کابل های موجود را به طبقات بالاتر منتقل کنید، در چنین شرایطی استفاده از اتصالات سینی کابل می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد و کار شما را راحت تر کند. یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهمی که اتصالات سینی کابل دارد این است که شما به راحتی می توانید آنها را برای تغییر مسیر سیستم برق کشی خود مورد استفاده قرار دهید و یا این که در گوشه های محیط و ساختمان خود از آنها استفاده کنید.