در حال حاضر تعداد زیادی از تولید کننده‌ها در بازار سیم و کابل‌های خود را به فروش میرسانند که اکثراً دارای استاندارد می باشند با این حال جنس‌های تقلبی نیز وجود دارد که گاهی تشخیص آن‌ها از جنس اصل کار ساده ای نیست. کارشناسان فروشگاه اینترنتی آقای برق کابل ضمن ارائه محصول با اصالت و با کیفیت، بهترین قیمت را نیز ضمانت می کنند. با این حال به دلیل تنوع گسترده محصولات و نوسانات بازار سعی شده است از ارائه قیمت به صورت تلفنی را برای مشترانمان فراهم نماییم تا رضایت مندی هرچه بیشتر شما همراهان را فراهم نماییم. 

جهت استعلام محصولات و قیمت آن‌ها می توانید در قسمت بالای همین پست شماره‌ها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید. شرکت آقای برق در نظر دارد که محصولات برند سیم و کابل البرز الکتریک نور را با نازل‌ترین قیمت ممکن و تضمین کیفیت محصول به مشتریان خور ارائه نماید به همین رو درنظر داریم خدماتی بهتر برای شما دوستان فراهم نماییم، خدماتی همچون ارسال سریع و درزمانی که مشتری تعیین نموده است با گارانتی ارسال کالا در سراسر ایران و ضمانت ۷ روز محصول در صورت نبود رضایت مشتری از ویژگی‌های فروشگاه ما میباشد.

 کابل افشان البرز الکتریک نور

برند‌های مختلفی اقدام به تولید کابل افشان می کنند. در این میان البزر الکتریک نور یکی از برندهای محبوب سیم و کابل افشان است که طبق استانداردهای معین شده کابل ها را با کیفیت قابل توجهی تولید می کنند. البرز الکتریک نور برندی ایرانی است و با داشتن چندین دهه فعالیت توانسته است کابل‌های با کیفیت ارائه بدهد. کابل افشان خود انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کابل افشان گرد و دیگری کابل افشان تخت است.

ولتاژ کابل افشان چیزی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت است. از کابل افشان برای انتقال جریان الکتریسیته در فاصله‌های کوتاه استفاده می شود. همچنین از کابل افشان برای وسایل خانگی، آشپزخانه، محیط‌های اداری و غیره استفاده می شود. معمولا بیشتر کابل‌هایی که امروزه طراحی می شوند به شکل گرد هستند. گرد بودن کابل شاید برای استفاده عموم پر کاربرد باشد اما  ضعف هایی هم دارد.