در خط تولید سیم و کابل سیمیا، محصولات متنوعی وجود دارد از جمله سیم و کابل‌های افشان و نیمه افشان، سیم و کابل‌های مفتولی، سیم و کابل‌های خودنگهدار، سیم و کابل‌های کنترل و … . می‌توانید لیست محصولات سیم و کابل سیمیا را در استارت الکتریک مشاهده کنید.

در مورد قیمت هر یک از انواع لیست قیمت سیم و کابل سیمیا باید بگوییم با توجه به کیفیت بالا در تولید آن‌ها، بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به کالاهای مشابه با کیفیت یکسان، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. با توجه به نوسانات قیمت‌ها در بازار، از نوشتن قیمتی ثابت در لیست قیمت‌ها خودداری کردیم و پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیزمان در مورد محصولات و قیمت آن‌ها می‌باشد. ارسال کالا نیز در 7 روز هفته به سراسر کشور امکان‌پذیر است.

پرفروش‌ترین انواع کابل سیمیا

کارخانه سیم و کابل سیمیا، انواع مختلفی از سیم و کابل را با بهترین متریال موجود و آخرین تکنولوژی روز تولید می‌کند. در میان انواع مختلف کابل سیمیا، برخی از آن‌ها پرفروش‌تر هستند و تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد که نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد.

کابل مخابراتی زمینی سیمیا

کابل مخابراتی زمینی از پرکاربردترین انواع کابل مخابراتی است که عموما با روکش مشکی رنگ تولید می‌شود. همانطور که از نام این کابل مشخص است، بیشتر در ساختمان‌ها و سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل از انواع پرفروش کابل سیمیا است که با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌شود.

کابل مخابراتی هوایی سیمیا

کابل مخابراتی هوایی از مهم‌ترین رسانه‌های انتقال است. روکش این کابل‌ها عموما به رنگ طوسی بوده و انعطاف پذیری آن از کابل مخابراتی زمینی کمتر است. جنس عایق این کابل پلی اتیلن کراسلینک بوده که مقاومت بالایی در برابر خورشید ایجاد کرده و به مراتب انعطاف پذیری کابل را کاهش می‌دهد.