عطرهای گرم همیشه از رایحه‌های محبوب بین مردم، مخصوصا بانوان بوده است. این عطرها همانطور که از نامشان پیداست بیشتر مناسب فصول سرد سال هستند و با رایحه خاص و دلنشین خود، رنگ و بوی تازه‌ای به روزهای خاکستری و سرد زمستان می‌دهند.

ادکلن زنانه گرم یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین محصولات در بین عطرهای موجود در بازار می‌باشد که بهتر است قبل خرید آن، عطرهای معروفی که با این رایحه عرضه می‌شوند را بشناسید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم در هر موقعیت و مکان متفاوت از عطر مخصوص آن فضا استفاده کنید و به بوی بدن‌تان و دلیل استفاده از آن عطر دقت کنید. مثلا در فضای رسمی و کاری از ادکلنی استفاده کنید که گیرایی بالایی داشته باشد یا اگر برای انجام کارهای روزانه خود می‌خواهید ادکلنی گرم را انتخاب کنید، حتما به ماندگاری آن توجه زیادی داشته باشید.

برخی از افراد در زندگی اجتماعی خود، علاقه‌مندند که در ذهن بقیه ماندگار شوند و این مسئله برای آن‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ ازاین‌رو اولین انتخاب آن‌ها برای ماندگاری در یادها، استفاده از یک رایحه خاص خواهد بود. عطرها زنده هستند و می‌توانند شخصیت و مزاج افراد را دستخوش تغییر کنند؛ چرا که به قول دنیل فلمینگ، رایحه‌ها می‌توانند تأثیر عمیقی بر سیستم عصبی داشته باشند و حس دلپذیری را به فرد القا کنند.

 عطرهایی که به ادکلن زنانه گرم معروف هستند، بیش‌تر توسط‌ خانم‌ها و در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چرا که به نظر می‌رسد آن‌ها بیش از آقایان به عطرها اهمیت می‌دهند. جالب است بدانیم که عطر شکلات، چوب یا ادویه‌های شرقی درواقع همان رایحه عطرهای گرم هستند که خط بوی قابل توجهی از خود به جا میگذراند.
ماندگاری ادکلن زنانه گرم در زمستان
ماندگاری ادکلن‌های گرم نسبت به عطرهای دیگر بسیار بیشتر است و همین ویژگی باعث شده افراد زیادی سراغ آن‌ها بروند.

در ماندگاری عطر عوامل متعددی تاثیرگذار است که یکی از این موارد میزان گرمای بدن است. بنابراین در زمستان که هوا سرد است و دمای بدن پایین تر می‌آید بهتر است از عطرهایی با رایحه قوی‌تر و ماندگاری بالاتر استفاده کرد. ازین رو ادکلن‌های گرم با رایحه قوی و ماندگار خود برای فصل سرما بسیار مناسب هستند.

بهتر است عطرهای زمستانی را علاوه بر نقاط نبض مثل مچ دست یا گردن، روی نقاط مختلف بدن و لباس اسپری کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

میزان روغن ادکلن با دوام آن رابطه مستقیمی دارد و اگر درصد روغن بین ۱۲ تا ۳۰ باشد می‌توان گفت ادکلن ماندگاری بالایی دارد. اگر پوست خشکی داری حتما قبل از اسپری کردن ادکلن بر روی آن، مقداری روغن یا لوسیون بدون بو را به پوست خود بزنید و ادکلن را روی آن اسپری کنید تا ماندگاری آن بالا برود.