به خاطر تنوع بالا و نیاز مختلف دستگاه و سیستم های مختلف لازم است که در حین انتخاب دقت لازم را داشته باشید. با اینکه شاید این وسیله قطعه ای کوچک در سیستم باشد اما تاثیری بیش دارد. و کنترل سیال برای یک سیستم اهمیت بالایی دارد. لازمه برخی سیستم ها نیز حتی به شیر برقی بسنده نمی شود. در این مواقع لازم است که از نوعی پمپ هیدرولیک مخصوص برای تنظیم فشار استفادهمی کنند و هزینه بیشتری هم دارد. مهم ترین وظایف یک شیر برقی هیدرولیک به ترتیب سه مورد است  کنترل جریان، کنترل فشار و جهت را انجام می دهد. پس قبل از تهیه آن لازم است کارایی لازمه سیستم خودرا مشخص کنید.

و همچین به این نکته دقت داشته باشید که اگر انتخاب شما شیر هیدرولیک برقی است، سیال مورد استفاده سیستم چیست؟ چه که این شیرها جواب گوی هر نوع از سیالی نیستند. سیستم شما یک حجم مشخصی از سیال را حمل می کند که شما باید متناسب با آن شیر مورد نیاز را انتخاب کنید. نمونه های کوچک با ظرفیت پایین پاسخ گو حجم بالا نیستند.

فروش شیر برقی هیدرولیک

اگر انتخاب شما یک شیر برای کنترل سیستم هیدرولیکی است، مشخصات دقیق دستگاه خود را برسی نمایید .مواردی که باید در نظر داشته باشید را در این قسمت لیست میکنیم:

1. مقدار فشار موجود در سیستم یا مجموعه هیدرولیکی که شیر برقی هیدرولیکی می بایت تحمل کند.

2. نوع سیال عبوری که قرار است  سیستم هیدرولیک شما را به جریان بیاندازد. (زیرا در این مورد باید دقت نمود که از مواد غیر قابل اشتعال و یک درجه ویسکوزیته خاص استفاده نمود.)

3.  کارایی مورد نظر شما از یک شیر هیدرولیک برقی چیست؟ در حال حاضر برای هر مدل از کارایی در بازار تنوع محصول موجود است. همینظور سایت اینترنتی هیدروپارت نیز تنوع زیادی در این محصول دارد.

بعد از اطمینان شما می توانید برای سفارش به وسیله راه ارتباطی که پایین همین صفحه قابل نمایش است با ما تماس حاصل نمایید، تا راهنمایی های لازم را در فروش شیر برقی دریافت نمایید.