برای چنین محصولی که خواهان و طرفدار زیادی دارد وجود نمایندگی فروش در تمامی نقاط کشور اهمیت بالایی دارد. یک مشتری نیاز داردتا از اصل بودن و با کفیت بودن جنس خریداری شده اطمینان حاصل کند و نمی‌تواند به راحتی از اولین مغازه موجود این جنس را بخرد. در همین جهت فروشگاه ستایش در فروش سیم وکابل پرتو الکتریک با نمایندگی از این تولید کننده بستری آسان برای فروش را فراهم کرده است تا تمامی مردم تحت هر شرایطی بتوانند محصول موردنظرشان را انتخاب و به آسانی سفارش دهند.

خرید سیم و کابل پرتو الکتریک

محصولات پرتو الکتریک در عین تنوع دارای کیفیت تضمین شده هستند. به همین دلیل در تمام پروژه‌های صنعتی و تعمیرات از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نشان دهنده این است که از پس نیاز مشتریان بر می‌آید و علاوه بر نیاز داخلی با صادرات آن‌ها به کشورهای دیگر اعتماد و محبوبیت بیشتری را به خود جلب کرده است. زمانی که تولید این سیم و کابل‌ها در کشور ما تولید می‌شوند به مراتب با هزینه مناسب‌تری نسبت به خارج کشور این کار انجام می‌گیرد به همین دلیل در نهایت کم قیمت‌تر خواهد بود.

افتخارات سیم و کابل پرتو

شرکت پرتو با اخذ گواهینامه D&R از وزارت صنایع و معادن و اقدام به تأمین نیاز و جلب رضایت مشتریان همواره تلاش نموده است.
اخذ گواهینامه‌های بین المللی CE و ISO 9001 – 2008 در مدیریت کیفیت از کشور فرانسه و تندیس نوآوری درمدیریت برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات شرکت به شمار میرود. امنیت محصولات تولیدی گام دیگری است که مدیریت این شرکت در ارتقاء دیدگاه شرکت نسبت به حصول معیارهای علمی و اصل مشتری مداری و تضمین کیفیت در صنعت سیم و کابل برداشته است .

این شرکت با تجهیز آزمایشگاه خود در جهت اخذ گواهی آزمایشگاه همکار با سازمان استاندارد ملّی ایران و استفاده از مهندسین مشاور برتر صنعت سیم وکابل علاوه بر دریافت گواهینامه کیفیت کالا از پژوهشگاه نیرو، شرکت توانیر وشرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور، موفّق به ثبت محصولات خود در وندورلیست وزارت محترم نفت، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت مترو تهران، تبریز،اصفهان، شیراز، شرکت زیرساخت ارتباطات ایران، شرکت مخابرات استان‌ها، شرکت‌های مبین همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل، آسیاتک، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، شرکت‌های ناظر و مهندسی مشاور همچون مشانیر، کیسون، غرب نیرو، فراب و ایمن راه شده است.