اگر به دنبال قابلیت‌هایی مانند منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، بلاک لیست، کالر آیدی گویا و ... در این مدل های تلفن پاناسونیک هستید، بهتر است خرید این محصولات را فراموش کنید. اما اگر یک تلفن ساده و باکیفیت برای مکالمه‌های روزانه در نظر دارید، خرید تلفن رومیزی پاناسونیک می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. 

قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، نمی‌توان به صورت قطعی از قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک صحبت کرد. زیرا قیمت این دستگاه‌ها مانند تمام وسایل الکترونیکی، به صورت روزانه در حال تغییر است. با این حال، شما عزیزان می‌توانید با ورود به وب سایت رسمی کوشا الکتریک، از آخرین قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک مطلع شوید. علاوه بر این، کارشناسان فروش ما در تمام روزهای کاری، این آمادگی را دارند تا به روز شده‌ترین قیمت این دستگاه‌‌ها را به صورت تلفنی، به اطلاع خریداران برسانند.

پس از قطعی برق تمام اطلاعات تلفن من به حالت اولیه باز میگردد؟

معمولا تلفن های رومیزی برای نگهداری اطلاعات طی قطعی برق احتیاج به باتری بک آپ دارند. این باتری ها دارای قابلیت شارژ مجدد نمی باشند. پیشنهاد میگردد از باتری های آلکالاین استفاده نمایید.

آیا تلفنی را برای افراد مسن و یا کم سواد که قادر به گرفتن شماره نیستند را میتوانید پیشنهاد کنید؟

بله برخی از مدلهای تلفن های رومیزی دارای کلیدهای جانبی برای ذخیره تلفن های ضروری میباشند. به طور مثال در مدلهای KX-T7716  و KX-TS880 این امکان درنظر گرفته شده است.