اصولا در یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال فریزرهای جنرال الکتریک یکی از شایان‌ترین پیام‌هایی که روی برد الکتریکی دریافت می‌کنید ارور hrs است. دریافت این پیام بسیار آزار دهنده است و زمانی که رخ می‌دهد شماره‌هایی که بر روی نمایشگر یخچال قرار دارند و به صورت مرتب هستند دچار اختلال شده‌اند و به صورت نامنظمی ظاهر می‌شوند. زمانی که این اختلال رخ می‌دهد کارکرد یخچال دچار اختلال می‌شود و به این معنی است که یخچال از کار افتاده و از جایگاه فرماندهی اختلالی ایجاد شده است. در این حالت محیط داخلی یخچال شروع به گرم شدن می‌کند و در نهایت در دراز مدت باعث خراب شدن مواد غذایی درون یخچال می‌شود.
از علل اصلی ایجاد این ارور در یخچال‌ها معمولا نوسات برقی در منازل می‌باشد که برد الکترونیکی را دچار اختلال کرده و سپس باعث خرابی آن می‌شود. از نشانه‌های ایجاد این ارور این است که شماره‌ها و عددهای روی ملنیتوری که روی درب یخچال است اختلال ایجاد می‌شود. از نشانه‌های دیگر صدای غیر عادی است که از یخچال به گوش میرسد صدایی مانند جیک جیک کردن که نشان از اختلال برد الکتریکی است.
یکی دیگر از نشانه‌ها این است که لامپ داخلی یخچال روشن است ولی اعداد روی مانیتور به حالت درستی ظاهر نمی‌شوند؛ در این حالت می‌گوییم اختلال اچ ار اس رخ داده است و دیگر حالت خنکی را به فضای داخلی یخچال نمی‌دهد. معمولا پس ازچند سال استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید و سایر یخچال‌ها برد الکتریکی دچار فرسودگی می‌شود و باید آن را تعویض کنیم که با نمایش پیام ارور اچ ار اس ما متوجه می‌شویم زمان آن فرارسیده است تا یخچال به درستی کار کند.
علت نشان‌دادن ارور hrs درمانیتور یخچال وایت‌هاوس
ارور hrs ناشی از سوختن یا آسیب دیدن برد اصلی یخچال است که معمولا ناشی از نوسانات مداوم و شدید برق است. برد اصلی مرکز کنترل یخچال است و در صورت سوختن آن در اثر افزایش ولتاژ، سیستم خنک‌کننده یخچال نمی‌تواند به درستی کار کند. این امر باعث می‌شود یخچال دمای ثابتی نداشته باشد که منجر به فساد مواد غذایی و آسیب محصول می‌شود. برای جلوگیری از این امر، استفاده از محافظ برق برای محافظت از برد اصلی یخچال در برابر قطع‌شدن ناگهانی برق یا افزایش ناگهانی برق ضروری است. همچنین خرابی فن‌هایی که وظیفه‌ی خنک‌سازی قطعات یخچال را دارند نیز می‌تواند موجب بالا رفتن دمای برد و آسیب به قطعات آن شده باشد.
به‌طور کل یخچال‌های زیر مجموعه‌ی جنرال الکتریک نظیر مابه، وایت هاوس و پروفایل ساختار مشابهی با هم دارند و ارور HRS در یخچال وایت هاوس نیز همانند یخچال جنرال الکتریک است که پیش‌تر در مورد آن توضیح دادیم. در برندهای دیگر این مشکلات ممکن است با علائم دیگری در مانیتور یخچال، ظاهر شوند. در موارد اندک، ارور hrs ممکن است به‌خاطر خرابی فن‌های خنک کننده، باشد و برد مشکلی نداشته باشد. در هر صورت، برای رفع این مشکل و بیشتر نشدن خرابی‌ها، حتما در اسرع وقت با سرویس‌کار باتجربه، تماس حاصل کنید. سایت وی‌آی‌پی یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیرات یخچال جنرال وایت هاوس در تمام نقاط تهران است که با داشتن تکنسین‌های مجرب خود، امکان رفع ایرادات و سرویس انواع یخچال‌ها را در تمامی نقاط تهران، فراهم کرده است.