بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که در روزهای مختلف سال از عطرهای شیرین و لطیف زنانه برای تکمیل استایل خود استفاده کنند و با این عطرهای گل‌فام و وانیلی، وقار زنانه خود را بیش از پیش نمایان کنند. در میان انواع عطر زنانه شیرین ، برخی از آنها طرفداران بیشتری در جهان دارند و همواره در لیست عطرهای پرفروش جای می‌گیرند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی این گروه از عطرها می‌پردازیم تا اگر شما هم قصد خرید عطر زنانه شیرین را داشتید، بتوانید انتخاب ساده‌تری داشته باشید.

معرفی 8 عطر زنانه شیرین
1. ویکتور اند رولف بن بن

ادکلن بن بن یا بون بون از برند محبوب و هلندی ویکتور اند رولف، عطری گرم و شیرین زنانه است که در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد. این عطر زنانه شیرین، عطری کاملا جوان‌پسند و مناسب برای خانم‌های شاداب و جسور است. شما می‌توانید از این ادکلن زنانه به صورت روزانه یا در مناسبت‌های رسمی استفاده کنید و به خوبی سلیقه خود در انتخاب عطر مناسب فصل را به رخ دیگران بکشید. روایح شیک، دلربا و اغواگر مختلفی در این عطر گرم زنانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا رایحه‌ای فانتزی، آبنباتی و لطیف را برای شما خلق کنند. در این عطر کاملا زنانه، روایح وسوسه‌انگیزی مانند نارنگی ماندارین، پرتقال، هلو، یاس، شکوفه پرتقال، کارامل، کهربا، سدر، چوب صندل سفید و چوب گایاک به‌خوبی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا شما در نهایت با عطری ماندگار و رویایی مواجه باشید!

2. لانکوم لا ویه اِست بِله

لا ویه اِست بله، عطری گرم و فرانسوی که در سال 2012 به بازار آمد! این عطر زنانه شیرین در گروه عطر و ادکلن های گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و می‌تواند گزینه جذابی برای مناسبت‌های خاص، رسمی و عاشقانه در روزهای سرد سال باشد. معمولا خانم‌های جوان و خاص‌پسند که با روایح گرم، شیرین و پرشور، ارتباط ویژه‌ای برقرار می‌کنند، می‌توانند از این ادکلن زنانه اصل، بیشتر لذت ببرند. اگر می‌خواهید لانکوم لا ویه است بله را به عطر امضای خود تبدیل کنید، باید بدانید که این عطر حدود 30 تا 60 دقیقه بعد از استفاده، رایحه اصلی، جذاب و دلربای خود را آزاد می‌کند. بنابراین باید زمان‌بندی مناسبی برای استفاده از آن داشته باشید. روایح دل‌نشینی همچون انگور فرنگی سیاه، گلابی، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین، به خوبی در این عطر زنانه شامه‌نوازی می‌کنند.

3. پرادا کندی

پرادا کندی یا همان پرادا کندی، یک ادکلن زنانه ایتالیایی و گرم است که در سال 2011 به بازار معرفی شد. این عطر زنانه شیرین در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد و برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و بانشاط، بسیار مناسب است. شما می‌توانید در روزهای سرد سال، از این عطر گرم، شیرین و لطیف زنانه با خیال راحت استفاده کنید و نگران آزار دیدن دیگران هم نباشید زیرا رایحه پرادا کندی به‌قدری دلپذیر و همه‌پسند است که قطعا کسی از آن زده نمی‌شود. در نت آغازین این عطر زنانه شیرین از رایحه کارامل استفاده شده است. نت میانی، ترکیب مشک و روایح پودری را در خود جای داده است. در نت پایانی هم از رایحه لوبان در کنار وانیل استفاده شده است تا شما یک عطر شیرین و سبک را در اختیار داشته باشید.

4. تیری موگلر آنجل میوز

ادکلن زنانه شیرین آنجل میوز از برند فرانسوی تیری موگلر در سال 2016 به بازار عرضه شد. این عطر گرم و دلربا در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد و برای استفاده در مناسبت‌های خاص عاشقانه یا رسمی، بسیار مناسب است. اگر اهل استایل‌های شیک، مجلسی و کلاسیک باشید، آنجل میوز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد! در نت آغازین این ادکلن زنانه از رایحه گریپ‌فروت در کنار فلفل صورتی استفاده شده است. نت میانی، رایحه رز و فندق را در کنار خامه جای داده است. نت پایانی هم با کنار هم چیدن نعناع هندی و خس‌خس به اتمام می‌رسد تا شما با یک عطر ماندگار، بسیار عاشقانه و لاکچری برای روزهای سرد سال مواجه باشید.
 
5. بریتنی اسپیرز فانتزی

اگر به دنبال یک عطر زنانه شیرین، معتدل و فانتزی هستید، می‌توانید روی بریتنی اسپیرز فانتزی حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر آمریکایی در سال 2005 به بازار آمد و به سرعت مورد استقبال بسیاری از خانم‌های جوان، شاداب و پرشور قرار گرفت. شما می‌توانید این ادکلن زنانه را به صورت روزانه استفاده کنید و اصلا از رایحه آن خسته نشوید. در نت آغازین این عطر زنانه شیرین و بانشاط از روایح سرخالو، به و کیوی در کنار یکدیگر استفاده شده است تا شما بتوانید عطر میوه‌ای و جذاب مورد نظرتان را داشته باشید. در نت میانی، رایحه ارکیده در کنار شکلات سفید، رایحه‌ای شیرین، لطیف و کاملا زنانه را ایجاد کرده است. نت پایانی هم از ترکیب مشک، ریشه زنبق و روایح چوبی تشکیل شده است تا شما در کنار رایحه فانتزی این عطر، از شیکی خاص آن هم لذت ببرید.

6. جویسی کوتور گلد

جویسی کوتور ویوا لا جویسی گلد کوتور، یک عطر زنانه شیرین و گرم، سبک و ملایم برای روزهای خنک سال است. این عطر دخترانه بسیار شاداب و فانتزی، در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل‌های پاییز و بهار بسیار مناسب باشد. رایحه میوه‌های جنگلی در نت آغازین این عطر، شور و نشاطی مرموز و شگفت‌انگیز به آن بخشیده است. در نت میانی، رایحه یاس به خوبی در کنار پیچ امین‌الدوله خودنمایی می‌کند تا شما لطافت این عطر زنانه را تا عمق وجودتان حس کنید. نت پایانی هم با ترکیب کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و کارامل به اتمام می‌رسد تا در نهایت، عطری آبنباتی و شاداب پیش روی شما باشد.

7. جیونچی ایرسیستیبل لایو

جیونچی لایو بیشتر به درد خانم‌هایی می‌خورد که به دنبال یک عطر زنانه شیرین و معتدل برای روزهای گرم سال هستند. این عطر پرطرفدار فرانسوی در سال 2015 به بازار آمد و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای گرفت. رایحه شاد، دخترانه و آبنباتی این عطر زنانه شیرین باعث شده است که استفاده روزانه از آن برای خانم‌های جوان، بسیار جذاب باشد. تنوع روایح موجود در این ادکلن زنانه باعث می‌شود که خانم‌های سخت‌پسند،‌ نظر ویژه‌ای به آن داشته باشند. روایح دل‌نشینی همچون رز، گریپ‌فروت، نارنگی، آناناس، فلفل، میوه گل ساعت، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، ریشه زنبق و پرالین، به خوبی در این عطر زنانه شامه‌نوازی می‌کنند.

8. زرجوف لیرا

زرجوف لیرا، یک عطر زنانه شیرین و گرم است که در گروه بویایی شرقی گلی جای می‌گیرد. این ادکلن زنانه ایتالیایی در سال 2011 به بازار معرفی شد و به شدت مورد استقبال خانم‌های جوان، لاکچری‌پسند و اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک،‌ قرار گرفت. شما می‌توانید با خیال راحت از زرجوف لیرا در مناسبت‌های خاص و رسمی استفاده کنید و از ظرافت و لطافت زنانه آن لذت ببرید. نت ابتدایی این عطر، ترکیبی از ترنج، اسطوخودوس و پرتقال قرمز است. نت میانی، ترکیب رویایی یاس، دارچین و شیرین بیان را در خود جای داده است. نت پایانی هم با در کنار هم قرار دادن رایحه مشک، وانیل و کارامل، عطری کاملا شیک و با ماندگاری و پخش بوی مناسب را پیش روی خانم‌های خاص‌پسند قرار داده است.
مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر زنانه شیرین چیست؟
هنگام خرید ادکلن زنانه شیرین باید به این نکته توجه داشته باشید که معمولا بیشتر این عطر و ادکلن ها، رایحه‌های گل‌فام و وانیلی را در خود جای داده‌اند. اگر می‌خواهید خرید عطر و ادکلن زنانه شیرین و آبنباتی را در برنامه خود داشته باشید،‌ بهتر است عطرهایی که رایحه کارامل و شکلات در آنها جای داده شده است را انتخاب کنید. به طور کلی، بیشتر عطرهای زنانه شیرین،‌ عطرهایی گرم و مناسب روزهای سرد سال هستند. بنابراین هنگام خرید ادکلن زنانه شیرین، حتما به این ویژگی خاص توجه کنید.

بهترین برند عطر زنانه شیرین کدام است؟
اگر هنگام خرید، قیمت عطر زنانه برای شما چندان اهمیتی ندارد و فقط می‌خواهید یک عطر زنانه شیرین و دل‌نشین را در میان کلکسیون عطرهای خود داشته باشید، می‌توانید عطرهای شیرینی از برندهایی مانند ویکتور اند رولف، لانکوم، پرادا، زرجوف، جیونچی،‌ تیری موگلر و بریتنی اسپیرز را در برنامه خرید خود داشته باشید.