برای اینکه بتوانید به صورت اصولی دیزاین اتاق عروس و داماد را انجام دهید نیاز است که به هارمونی و تناسب رنگ ها توجه کنید تا هنگام ورود به اتاق هیچ رنگی بیشتر از رنگ دیگر به چشم نیاید. البته دیزاین اتاق عروس و داماد شامل موارد دیگری هم می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

همانطور که اشاره کردیم رنگ ها تاثیر فوق العاده ای در جذابیت دیزاین اتاق عروس و داماد دارند، ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که دقیقا از چه رنگ هایی استفاده کنیم.

شما می توانید از رنگ آبی آسمانی در تزئین اتاق عروس استفاده کنید، همچنین در صورتی که علاقه ای به رنگ آبی ندارید می توانید از رنگ های مکمل مانند سفید و طوسی روشن استفاده کنید.

از دیگر رنگ هایی که می توانید استفاده کنید رنگ قرمز می باشد که از قدیم بسیار پرطرفدار است، همچنین رنگ صورتی و ارغوانی هم طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد. به طور کلی می توان گفت که انتخاب رنگ برای چیدمان اتاق عروس داماد قانون خاصی ندارد و بیشتر بر اساس سلیقه افراد انجام می شود، فقط باید به هارمونی رنگ ها با هم دقت کنید.

نورپردازی اتاق خواب عروس

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام تزئین اتاق عروس به آن توجه کنید نوع نورپردازی اتاق است که با نورپردازی اصولی و استفاده از لوستر اتاق خواب، می توانید فضای جذابی را ایجاد کنید. همچنین می توانید از چراغ خواب دیواری هم برای نورپردازی اتاق عروس و داماد استفاده کنید، در ادامه به جزئیات نورپردازی و دیزاین اتاق عروس و داماد اشاره می کنیم.

 

استفاده از لوستر عثمانی برای دیزاین اتاق عروس و داماد

یکی از جذاب ترین دیزاین ها برای اتاق عروس و داماد، استفاده از لوستر عثمانی می باشد، این دسته از لوستر ها در طرح و مدل های مختلفی در فروشگاه ما موجود می باشد که می توانید برای چیدمان اتاق عروس و داماد از آن استفاده کنید. استفاده از طلا و نقره در ساخت لوسترهای عثمانی در ایام گذشته بسیار رواج داشت و به عنوان اصلی‌ترین مواد برای ساخت لوستر عثمانی استفاده می شد، اما به دلیل هزینه‌های بالا، لوسترهای فعلی نیز از برنج و بلور تزیینی استفاده می شود.

در لوستر عثمانی از اشکال هندسی متنوع استفاده شده و همینطور با توجه به سلیقه خود، می توانید از طرح های ساده و کلاسیک این لوستر ها استفاده کنید.

ادامه مطلب: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1254424-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AF?pr=1