کلید هوایی اشنایدر یکی از انواع کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا استفاده می شود. این کلید از ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ آمپر طراحی و ساخته می شود و از مدار در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه آنی و تاخیری و اتصال به زمین محافظت می کند. این نوع کلید در دو سری NT و NW تولید می شود. موارد کاربرد این کلید در ورودی تابلوها است که معمولاً جریان بالایی دارند و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی را فراهم می کند.

به دلیل وجود سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد، به این نوع کلیدها، کلید اتوماتیک هوایی اشنایدر گفته می‌شود. عمر مفید کلید هوایی تقریباً دو برابر کلید اتوماتیک یا کمپکت است.

کلید هوایی اشنایدر به دو سری NT و NW تقسیم می شود. این تقسیم بندی بر اساس عملکرد و رنج جریان کلیدها انجام می شود و هر سری کاربرد متفاوتی دارد. هر دو سری NT و NW کلید هوایی اشنایدر در دو نوع سه پل و چهار پل تولید می شود و دارای واحد حفاظت میکرولوجیک است.

لازم به ذکر است که این محصول نیز مانند سایر محصولات دارای نمایندگی می باشد. این نوع از کلیدها در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگی های ویژه دارد که خدمات خاصی را نیز به مشتریان ارائه می دهند. نمایندگی های کلید هوایی اشنایدر همواره قطعات یدکی و لوازم یدکی جدید و متعددی را برای مشتریان تهیه می نماید.

این موارد عبارتند از انواع مختلف کلیدهای مینیاتوری، لیمیت های مربوط به سوئیچ، تایمر کتابی، چراغ های سیگنال، کلیدهای دو طرفه مخصوص برق، سنسورهای آلتراسونیک، کلید های حرارتی مغناطیسی و غیره. نمایندگی کلید هوایی در طول سالیان متمادی همواره سعی داشته تا در عرصه های مختلفی همچون انرژی های تجدیدپذیر و برق های ساختمانی فعالیت کند. و همچنین همواره سعی داشته تا به روزترین و جدیدترین محصولات را تولید و به مشتریان خوب خود عرضه کند.

این نمایندگی، تمامی محصولات خود را با ارائه گارانتی و ضمانت نامه به دست مشتریان می رساند.

خرید کلید هوایی اشنایدر

برای خرید کلیدهای هوایی اشنایدر بهتر است که به نمایندگی های معتبر مربوطه مراجعه نمایید تا از خرید خود اطمینان کافی را حاصل نمایید. برای خرید مطمئن از نمایندگی راه های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  • مراجعه حضوری به نمایندگی محصول

در این روش می توانید آدرس نمایندگی خرید کلید هوایی اشنایدر را جستجو کرده و نزدیک ترین محل را انتخاب نمایید. سپس با مراجعه به محل، محصول را خریداری نمایید.

  • مراجعه غیر حضوری و خرید از سایت نمایندگی

در این روش می توانید به سایت نمایندگی مربوط به کلید های هوایی اشنایدر مراجعه کرده، سپس با پر کردن فیلد های مربوطه و انتخاب محصول مد نظر، آن را خریداری نمایید.

به طور کلی با استفاده از هر دو روش می توانید از مشاوره نیز بهره مند شوید و خرید امنی را تجربه نمایید.