قیمت فروش انواع کابل شبکه لگراند در انواع cat5، cat6 و cat7 و در نمونه های utp، ftp و sftp بستگی مستقیمی به میزان سفارش این محصولات الکتروپمپ دارد.
کابل های شبکه که از مهم ترین محصولات در شبکه های کامپیوتری می باشد توسط برند لگراند در انواع مختلفی تولید می شود که بسته به نیاز هر پروژه و همچنین نیاز به پهنای باند مناسب جهت انتقال داده ها، کارشناسان اقدام به خرید انواع کابل شبکه می نمایند.
کابل های شبکه لگراند با سابقه خوب در پروژه های مختلف و کیفیت خوبی که در اختیار کاربران این کابل ها قرار داده است، در انواع cat5، cat6 و cat7 از مهم ترین کابل های خریداری شده توسط مشتریان امروزه می باشد.
این کابل ها که در انواع مختلف در نمایندگی کابل شبکه از نظر ساخت با هم تفاوت دارند و عمده این تفاوت ها مربوط به پهنای باند انتقال است که باعث اختلاف قیمت در این پروژه ها می شود.
کابل های شبکه لگراند در قرقره های 305 متری بسته بندی می شوند و در صورت سفارش جزئی هماهنگی های لازم برای برش کابل با واحد فروش انجام شود.

علاوه بر محصولات لگراند، کابل های شبکه دیگری با برندهای شهید قندی، نگسنس و برندرکس نیز عرضه می شود که همواره پرطرفدارترین محصولات لگراند در پروژه ها بوده است. قیمت فروش کابل های شبکه بسته به میزان پم موتور برق چینی سفارشی مشتریان می تواند با تخفیف های ویژه همراه باشد و خریداران عمده این کابل ها می توانند در صورت نیاز به فاکتور رسمی به واحد تجاری آراد کابل اطلاع دهند.