محافظ برق پارت الکتریک یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار می باشد که به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد فعال در زمینه برق قرار گرفته است. همانطور که می دانید انواع تابلوهای محافظ برق برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای ویژه ای دارند، خوشبختانه قیمت تابلوهای حفاظت برق پارت الکتریک بسیار مناسب بوده و دسترسی به انواع مدل ها از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر امکان پذیر است.


   این برند هیچ گاه منافع کوتاه مدت را بر کیفیت ترجیح نداده و با توجه به تولید و استقرار محصولات استاندارد و برتر همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا، موفق به دریافت لوح زرین بهترین واحد در سال های اخیر شده است. 2011 و 2012 و اخذ گواهینامه کیفیت اروپا. این شرکت یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای تجهیزات برقی و برقی در ایران بوده و با حضور صدها پرسنل به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. توجه به مواردی مانند تاکید بر کیفیت و دوام، استفاده از روش های نوین تولید، همکاری با نیروهای متخصص و بیش از 25 سال تلاش و تجربه از ویژگی های بارز این شرکت است. اینکه محصولات پارت الکتریک در داخل و خارج از کشور توزیع می شود گواه کیفیت و استاندارد بالا در زمینه کارایی و طراحی آنهاست.


قیمت برد محافظ برق پارت الکتریک


خوشبختانه امروزه دسترسی به لیست قیمت تمامی محصولات با امکانات متنوع از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر امکان پذیر است. در واقع تمامی کسانی که قصد خرید انواع بردهای محافظ برق با کیفیت را دارند می توانند به راحتی محصولات پارت الکتریک را برای خرید انتخاب کنند. مهمترین مزیت محصولات تولید شده توسط این برند کیفیت فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسب است. در واقع در تولید انواع محافظ برقی الکتریک پارت از قطعات فوق العاده باکیفیت استفاده شده است و تنوع محصولات ارائه شده توسط این برند فوق العاده زیاد است و خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر به راحتی امکان پذیر است. .


خوشبختانه امروزه نمایندگی های مختلف حفاظت برق پارت در شهرهای مختلف وجود دارد و امکان خرید عمده محصولات برای تمامی متخصصین برق به راحتی امکان پذیر شده است. بنابراین دیگر هیچ نگرانی و مشکلی در ارتباط با دسترسی به انواع محافظ برق محصولات پارت الکتریک وجود ندارد و به جرات می توان گفت که محافظ برق پارت الکتریک یکی از پرفروش ترین و معتبرترین محصولات موجود در بازار می باشد. که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. 


برد محافظ برق پارت الکتریک


برد محافظ برق پارت الکتریک در دو مدل خانگی و صنعتی تولید می شود که نوع خانگی آن دارای مدل های مختلفی می باشد و در تولید این محصولات از انواع تایمر استفاده شده است. به طور کلی هدف از استفاده از برد محافظ برق جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برقی مانند یخچال، کامپیوتر، کولر، تلویزیون و ... در اثر نوسانات برق است. معمولا محدوده کاری این بردها می تواند بین 175 تا 245 ولت متغیر باشد و در هنگام تولید این بردها از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است. در لیست زیر به طور کلی کاربردهای اصلی انواع بردهای حفاظت الکتریکی را ذکر کرده ایم:


جلوگیری از تغییرات ولتاژ در تجهیزات صوتی و تصویری
محافظت در برابر یخچال و فریزر
محافظت در برابر گاز و هود
همچنین جلوگیری از آسیب کولرهای آبی در هنگام تغییر ولتاژ برق شهری


اگر بخواهیم تعریفی بسیار کوتاه و کلی در رابطه با برد حفاظ برق شهر داشته باشیم می توان گفت وسیله ای الکترونیکی است که در هنگام تغییر ولتاژ برق لوازم خانگی را قطع می کند که از آسیب به لوازم خانگی و صنعتی برقی جلوگیری می کند. او انجام می دهد.