محافظ برق پارت الکتریک یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار می باشد که به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد فعال در زمینه برق قرار گرفته است. همانطور که می دانید انواع تابلوهای محافظ برق برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای ویژه ای دارند، خوشبختانه قیمت تابلوهای حفاظت برق پارت الکتریک بسیار مناسب بوده و دسترسی به انواع مدل ها از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر امکان پذیر است.


   این برند هیچ گاه منافع کوتاه مدت را بر کیفیت ترجیح نداده و با توجه به تولید و استقرار محصولات استاندارد و برتر همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا، موفق به دریافت لوح زرین بهترین واحد در سال های اخیر شده است. 2011 و 2012 و اخذ گواهینامه کیفیت اروپا. این شرکت یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای تجهیزات برقی و برقی در ایران بوده و با حضور صدها پرسنل به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. توجه به مواردی مانند تاکید بر کیفیت و دوام، استفاده از روش های نوین تولید، همکاری با نیروهای متخصص و بیش از 25 سال تلاش و تجربه از ویژگی های بارز این شرکت است. اینکه محصولات پارت الکتریک در داخل و خارج از کشور توزیع می شود گواه کیفیت و استاندارد بالا در زمینه کارایی و طراحی آنهاست.


برد محافظ برق پارت الکتریک


برد محافظ برق در دو مدل خانگی و صنعتی تولید می شود که نوع خانگی آن دارای مدل های مختلفی می باشد و در تولید این محصولات از انواع تایمر استفاده شده است. به طور کلی هدف از استفاده از برد محافظ برق جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برقی مانند یخچال، کامپیوتر، کولر، تلویزیون و ... در اثر نوسانات برق است. معمولا محدوده کاری این بردها می تواند بین 175 تا 245 ولت متغیر باشد و در هنگام تولید این بردها از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است. در لیست زیر به طور کلی کاربردهای اصلی انواع بردهای محافظ برق پارت الکتریک را ذکر کرده ایم:


جلوگیری از تغییرات ولتاژ در تجهیزات صوتی و تصویری
محافظت در برابر یخچال و فریزر
محافظت در برابر گاز و هود
همچنین جلوگیری از آسیب کولرهای آبی در هنگام تغییر ولتاژ برق شهری


اگر بخواهیم تعریفی بسیار کوتاه و کلی در رابطه با برد حفاظ برق شهر داشته باشیم می توان گفت وسیله ای الکترونیکی است که در هنگام تغییر ولتاژ برق لوازم خانگی را قطع می کند که از آسیب به لوازم خانگی و صنعتی برقی جلوگیری می کند. او انجام می دهد.


انواع محافظ برق پارت الکتریک


خوشبختانه امروزه بردهای حفاظتی برق مدل های مختلفی دارند و توسط برندهای معتبری مانند پارت الکتریک تولید می شوند و به راحتی در دسترس هستند. موارد زیر جزو رایج ترین و پرفروش ترین گزینه ها هستند:


 محافظ برق 4 خانه پارت الکتریک
 محافظ برق 6 خانه پارت الکتریک
 محافظ برق تک خروجی پارت الکتریک
محافظ برقی یخچال فریزر برقی پارت الکتریک
محافظ برق تلویزیون  پارت الکتریک


خوشبختانه تنوع محافظ های برق و ولتاژ ارائه شده توسط پارت الکتریک بسیار زیاد است و همه افراد به راحتی می توانند از آسیب دیدن دستگاه های مختلف در منزل یا مصارف صنعتی در برابر تغییرات ولتاژ جلوگیری کنند. توجه داشته باشید که به طور کلی ویژگی های قطعات الکترونیکی برای مصارف صنعتی و عمومی متفاوت است و توجه به قابلیت ها و ویژگی های فنی مانند محدوده عملکرد بهینه، حداکثر جریان قابل تحمل و ... در هنگام خرید حائز اهمیت است و باید رعایت شود. توجه کرد.