لامپ فیلامنتی لامپ های خاصی هستند که توسط رشته های فلزی نازک (رشته ها) برای تولید نور گرم می شوند. این نوع لامپ به دلیل ظاهر خیره کننده و طراحی زیبای خود معمولا در دکوراسیون داخلی و محیط هایی که به دنبال جلوه ای خاص هستند استفاده می شود. برای خرید بهترین انواع لامپ رشته ای به قسمت محصولات لایت لوکس مراجعه نمایید. به عنوان مثال، می توان از آن در چراغ های دیواری، چراغ های سقفی، چراغ های رومیزی یا چراغ های تزئینی استفاده کرد.

ویژگی های بهترین برندهای لامپ رشته ای

همانطور که گفتیم لامپ ها شبیه لامپ های قدیمی هستند. به دلیل وجود دیود گرما را پخش می کند. در نتیجه گرمای کمتری نسبت به سایر لامپ ها تولید خواهند کرد. از این لامپ ها نمی توان به تنهایی برای زیباسازی محیط استفاده کرد. می تواند هزینه های برق را تا 90 درصد کاهش دهد. بهترین برند لامپ تولید شده با تکنولوژی SMD به بازار معرفی می شود.
این لامپ ها از فوم شیشه ای شفاف ساخته شده اند که از طریق آن می توان الیاف را دید. این لامپ ها می توانند نور را 180 درجه پخش کنند. اما ضعف خاصی در این چراغ ها دیده نمی شود. این لامپ تزئینی می تواند نور را در 360 درجه پخش کند. در ساختار آن از فسفر برای تغییر نور آبی لامپ ال ای دی به رنگ های دیگر استفاده شده است. برای تغییر رنگ لامپ باید از فسفر در رنگ های مختلف استفاده کرد.

 

انواع بهترین مارک لامپ فیلامنتی


بهترین برندهای لامپ رشته ای در انواع مختلف و طرح های زیبا عرضه می شوند که جذابیت و جذابیت را به طراحی فضا می بخشد. برخی از انواع رایج لامپ های رشته ای عبارتند از:
لامپ ادیسون: این لامپ ها دارای یک لوله شیشه ای با یک لایه نازک داخل آن هستند که شفاف است. شکل آنها یادآور لامپ تاریخی ادیسون است و به شکل منحنی است.
لامپ های گلوب: رشته های این لامپ ها در داخل یک گلوله شیشه ای کروی شکل یا شکسته قرار دارند.
لامپ های شمعدانی: این لامپ ها رشته خود را به شکل شمع در داخل یک کره یا شیشه به نمایش می گذارند.
لامپ های لوله ای این لامپ ها رشته های خود را در داخل شیشه ای لوله مانند نمایش می دهند. طراحی آنها معمولا شیشه را موجدار یا منحنی می کند.
چراغ های تزئینی: این چراغ ها روی سیم هایی قرار می گیرند که به زیبایی در فضا آویزان می شوند. از این نوع چراغ ها اغلب برای تزیین و تزیینات خاص استفاده می شود.
لامپ های منحنی (لامپ مارپیچ).
لامپ های کروی: این لامپ ها کروی شکل بوده و دارای رشته هایی در داخل شیشه می باشند. هر کدام از این نوع نورهای فیلامنتی تزیینات و تزیینات متفاوتی را اضافه می کنند که با شکل و جلوه ای منحصر به فرد به فضا جذابیت می بخشد.